路過的, 剛從大阪返來, Yodobashi大把 Tourists SIM Card 俾人揀, 五花八門, 有D 有3個月有效期咁...

...
EVA001 發表於 2016-4-25 12:19

幾錢張?nano, micro?

via HKEPC Reader for Android

TOP

去東京HTC E8 用咩卡好!!!

GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz
HSDPA/HSPA/WCDMA 850/900/2100 M ...
紫河馬 發表於 2016-4-25 12:15


Docomo 3G 4G 沒問題,
去找 apn = mvno.net 或 umobile.jp 的卡

TOP

回覆 169# 紫河馬


    hk 版4g 好似得1800/2600

TOP

唔講野. 自己睇.
suiyan 發表於 2016-4-22 21:37



大阪用左呢張,只係開卡之後測過速,當時 D:1.x Mbps, U:0.3xMbps,之後就無再試,google map 都算流暢。

TOP

本帖最後由 魔鬼魚 於 2016-4-26 16:05 編輯







借圖一問
$150 3G無限上網(古城做封面果張)
有無人用過,好唔好用?
上網搵料完全無呢款介紹

TOP

路過的, 剛從大阪返來, Yodobashi大把 Tourists SIM Card 俾人揀, 五花八門, 有D 有3個月有效期咁...

...
EVA001 發表於 2016-4-25 12:19



    你指在大阪果邊?? 價錢平唔平 ?? 我都5月走一轉大阪. 到時要搵一張6月尾再去日本27日用.

TOP

本帖最後由 suiyan 於 2016-4-27 00:27 編輯
借圖一問
$150 3G無限上網(古城做封面果張)
有無人用過,好唔好用?
上網搵料完全無呢款介紹 ...
魔鬼魚 發表於 2016-4-26 16:03



    其實. 大部份都係無限上網架啦. 相差只係幾多公平條款.

你望下係唔係呢張 . softbank
https://tw.carousell.com/p/50396421

TOP

昨晚剛從東京回來,分享使用Docomo電話卡的體驗。
APN : mvno.net
使用電話為iPhone 6
本人住在上野區,在 ...
leoleoc 發表於 2016-4-24 22:17


請問
封面乜樣?
幾錢,那裡買?

謝謝!

TOP

借圖一問
$150 3G無限上網(古城做封面果張)
有無人用過,好唔好用?
上網搵料完全無呢款介紹 ...
魔鬼魚 發表於 2016-4-26 16:03



佢3g無限
我又用緊舊電話(4g唔關我事)

規格黎講幾吸引

TOP

好詳細。

TOP