係89860的,
咁即係要上聯通大厦換 ?
還是可以試下問聯通啲分區店舖 ? ...
1388 發表於 2024-5-30 22:15


關口嘅聯通可以換, 但唔一定有貨換畀你.
聯通大廈就通常有貨.
一般非關口又非聯通大廈就通常唔會有呢啲一卡兩號貨.

TOP

關口嘅聯通可以換, 但唔一定有貨換畀你.
聯通大廈就通常有貨.
一般非關口又非聯通大廈就通常唔會有呢啲一 ...
kkchuang 發表於 2024-5-31 10:10



多謝各位師兄,清楚了。

TOP

幾時先可開通volte 現在商場經常打不到電話

TOP

請問各位
我有張如意通一卡兩號係香港打電話比朋友手機時,對方手機冇來電顯示我香港手機號碼. 你地個張有冇同樣問題.

TOP

成日畀佢扣五蚊话用咗香港漫游数据搵鸠笨*

via HKEPC Reader for Android
wwxx01 發表於 2024-5-20 11:52

乜手機

TOP

香港版幾時可以上4G? 還是等自然死亡!

TOP

成日畀佢扣五蚊话用咗香港漫游数据搵鸠笨*

via HKEPC Reader for Android
wwxx01 發表於 2024-5-20 19:52

係唔係iphone?

我發覺只要每次換卡或者重新開機,佢都會彈個畫面歡迎你,問你接唔接受,

只要唔好按接受,按取消,佢就唔會扣你漫遊5蚊

我係小天神卡,以上係我試出黎,未必100%準確

TOP

香港版幾時可以上4G? 還是等自然死亡!
denden88 發表於 2024-6-27 10:23


香港版感覺俾人呃緊錢,上大陸幾乎只能於户外用到,室內完全收唔到訊號。大陸版雖然收唔到電話(3G),但最少仲上到網(4G)。

以前香港版有國際漫遊,大陸版無國際漫遊,香港版要俾$6月費但更有用。宜家風水輪流轉,香港版照俾$6,但是廢卡一張,大陸版免月費,但用途更廣泛。

TOP

係唔係iphone?

我發覺只要每次換卡或者重新開機,佢都會彈個畫面歡迎你,問你接唔接受,

只要唔好按接受,按 ...
asasas999 發表於 2024-6-27 03:02

android 如果係妖米必須關閉網絡短訊功能

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(ff1c7).jpg

TOP

nokia 2720 flip 最PK關左數據功能也照扣$5 原來設定裡有個PK彩訊功能要自己動手刪左佢個彩訊APN設定先得

TOP