C記已經有新貨,去到27年先到期。當然都賣返原價了...

TOP

回覆 141# jiangb

有“原價”的嗎?

TOP

回覆  jiangb

有“原價”的嗎?
kens4 發表於 2024-11-1 00:07


當年啱出係廿蚊一張,我稱為"原價"。

TOP

廿蚊張真係搵鬼買 個人接受到極限係八蚊張

TOP

由於我昨晚奶咗嘢嘅關係,我今天需要去買$50增值券,言談間畀我問到11月中會出返20gb增值卡,不過老闆娘話 ...
kens4 發表於 2024-10-31 18:02



    做到嘢
Good news
啲gb數仲有百百聲
一個月用一張續住都有排搣
加個dup十蚊張都殺呀

TOP

加埋3蚊月費
23蚊1個月又唔係好平咋喎

TOP

本帖最後由 h5n1abc 於 2024-11-1 10:29 編輯

$1/GB 已經無優勢,wait and see
不過叫做大家有途徑可以續住卡內 20GB/30days 剩餘數據,都算是一件好事。

TOP

加埋3蚊月費
23蚊1個月又唔係好平咋喎
billy9172 發表於 2024-11-1 10:16


張券入面送左10蚊, 都係13蚊1個月, 勁平喎

TOP

我年plan 可以。。。。其他冇試過
fresh_banana 發表於 2024-10-31 07:04

買365日plan 原有數據有冇得保留?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

TOP