大陸支付寶,微支點改冧巴?

via HKEPC Reader for Android
gohkepc 發表於 2024-5-4 09:57

睇過未?

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(06D53).jpg

TOP

本帖最後由 w__w 於 2024-5-4 11:18 編輯
睇過未?
eddy 發表於 2024-5-4 11:06


他可能講緊改綁銀行卡大陸手機號碼?

我大陸版支/微都用香港號注冊

*支/微現綁定唔使理,新綁跟留銀行大陸號為準

TOP

星期日上深圳發現收到5G訊號,係咪最近先轉定一早就有?

TOP

本帖最後由 kcl0203 於 2024-5-7 15:51 編輯
星期日上深圳發現收到5G訊號,係咪最近先轉定一早就有?
gk9583 發表於 2024-5-7 14:49


我未收到

你睇下已訂業務有無 5G?

TOP

星期日上深圳發現收到5G訊號,係咪最近先轉定一早就有?
gk9583 發表於 2024-5-7 14:49



    真5G? 大陸好多都係假 5G 來, 你個 android 機出 5G 但其實係 4G.

TOP

我未收到

你睇下已訂業務有無 5G?
kcl0203 發表於 2024-5-7 15:50


無,剩係開左單日1G流量包

TOP

真5G? 大陸好多都係假 5G 來, 你個 android 機出 5G 但其實係 4G.
mcdull 發表於 2024-5-7 15:58


唔識分,見個訊號logo寫住5G炸

TOP

星期日上深圳發現收到5G訊號,係咪最近先轉定一早就有?
gk9583 發表於 2024-5-7 14:49


根據客服講, 一卡兩號係特別卡, 未有5G嫁喎

TOP

https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
其他師兄分享一卡雙號用5g方法

TOP

星期日上深圳發現收到5G訊號,係咪最近先轉定一早就有?
gk9583 發表於 2024-5-7 14:49



    今日實測一卡雙號 仲係得4G 冇volte

TOP