剛在東京試係只可以收4G,CSL-au
重點係放落小米Android 手機係開通唔到
試左2張卡,重啟手機多次都唔得
放落iPhone 就即收到信息開通了
速度非常好,睇片完全無窒,好用
wineboy 發表於 2026-6-20 09:28

係冇訊號?小米國行中低階機?

TOP

回覆 131# keit
   
Poco F5 ,之前用任何旅遊卡都無問題,係今次收唔到,重啟多次手機,開通漫遊都無訊號

TOP

回覆  keit
   
Poco F5 ,之前用任何旅遊卡都無問題,係今次收唔到,重啟多次手機,開通漫遊都無訊號 ...
wineboy 發表於 2026-6-21 02:03


我早幾日用poco手機加呢張卡,係中國内地都收得好差,我仲以爲係卡問題,下次我都換手機試下。

TOP

本帖最後由 keit 於 2026-6-21 20:05 編輯
回覆  keit   
Poco F5 ,之前用任何旅遊卡都無問題,係今次收唔到,重啟多次手機,開通漫遊都無訊號 ...
wineboy 發表於 2026-6-21 02:03

睇番au嘅白金頻段係BAND18/26但港行Poco F5係冇嘅,雖然都有BAND1/28不過可能咁啱收唔到

TOP

剛在東京試係只可以收4G,CSL-au
重點係放落小米Android 手機係開通唔到
試左2張卡,重啟手機多次都唔 ...
wineboy 發表於 2026-6-20 09:28



    我懷疑小米電話同國行機    一樣有同樣問題  下次去到   可以試下參考呢個方法:

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 94&pid=43009585

TOP

我懷疑小米電話同國行機    一樣有同樣問題  下次去到   可以試下參考呢個方法:

...
FT907 發表於 2026-6-23 08:33


其實張卡係收得好好,我用iPhone 啟動快靚正,啟動左放落Android 用完全無問題

TOP