keit 當前離線
進階會員
剛在東京試係只可以收4G,CSL-au 重點係放落小米Android 手機係開通唔到 試左2張卡,重啟手機多次都唔得 放落iPhone 就即收到信息開通了 速度非常好,睇片完全無窒,好用 wineboy 發表於 2026-6-20 09:28
TOP
wineboy 當前離線
中級會員
ten時 當前離線
回覆 keit Poco F5 ,之前用任何旅遊卡都無問題,係今次收唔到,重啟多次手機,開通漫遊都無訊號 ... wineboy 發表於 2026-6-21 02:03
FT907 當前離線
剛在東京試係只可以收4G,CSL-au 重點係放落小米Android 手機係開通唔到 試左2張卡,重啟手機多次都唔 ... wineboy 發表於 2026-6-20 09:28
我懷疑小米電話同國行機 一樣有同樣問題 下次去到 可以試下參考呢個方法: ... FT907 發表於 2026-6-23 08:33