希望3HK 可以繼續維持3G 至少到2047年
PS:我手上部手機係好多人心目心垃圾級別既5G中階手機 ...

sonicpeter 發表於 2026-6-21 12:47


中階手機只是CPU較慢,但正常情況下並不影響5G訊號收發.

如果未上車就知道屯門公路塞車,可試下改乘經大欖隧道的交通工具(如可行)。大欖隧道有三間電訊商鋪設了黃金頻譜,即使隧道內塞車但估計仍可暢順上網(離開隧道另計)。

截至上個月,這隧道未有黃金頻譜嗰間係Cxx.

3G不可能去到2047,即使發生了VoLTE緊急通話於多款手機未能支援的問題,3G最多都只會捱多幾年就要bye bye了。

TOP

如果真的是純粹地這麼好心叫3G客快上4G/5G,這就不是他們了,既不符合自某幾兄弟以下以至大炮哥等既「個 ...
PN420 發表於 2026-6-21 13:23

咁唔奇丫,龜公司做包租公出晒名斤斤計較
屎台咁鍾意嚴格控制成本,可能真係做緊度縮野架

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

中階手機只是CPU較慢,但正常情況下並不影響5G訊號收發.

如果未上車就知道屯門公路塞車,可試下改乘經大 ...
PN420 發表於 2026-6-21 11:26



冇啦,我住果度冇可能行大覽隧道,一定要行屯公
因為部機廢,食唔哂所有4G band ,不過之前部機S23食得哂都係load 空氣
所以SOSIM依家唯有keep 住3G ,雖然慢但叫用得到

TOP