PN420 當前離線
進階會員
希望3HK 可以繼續維持3G 至少到2047年 PS:我手上部手機係好多人心目心垃圾級別既5G中階手機 ... sonicpeter 發表於 2026-6-21 12:47
TOP
NogiKeya46 當前離線
中級會員
如果真的是純粹地這麼好心叫3G客快上4G/5G,這就不是他們了,既不符合自某幾兄弟以下以至大炮哥等既「個 ... PN420 發表於 2026-6-21 13:23
sonicpeter 當前離線
中階手機只是CPU較慢,但正常情況下並不影響5G訊號收發. 如果未上車就知道屯門公路塞車,可試下改乘經大 ... PN420 發表於 2026-6-21 11:26