It seems they did not enforce it, yet.  I think they should prohibit all BT related activities, wi ...
pc1668 發表於 2020-11-1 10:42



    可能只是跌priority,沒有禁.

TOP

請問用手機 WIFI hotspot 分享會唔會受影響?

我用緊 Redmi 6A (水貨)..

spec:

...
jajalam 發表於 2020-11-1 10:15


我就會,我昨晚是3HK黑萬+Sony XZ2 compact,去到22:58就跳咗去H。之後開關手機幾次,又等一陣,回復正常(4G+)可以分享數據(分享俾IPad睇片)

TOP

yes, 100% support!!!
jajalam 發表於 2020-11-1 10:13


係囉33蚊大家玩好心真係唔好BT喇

TOP

if your test result is the norm, it seems sosim would detect if it's being used in router/wifi egg ...
pc1668 發表於 2020-11-1 09:31


有3張不同sim都有歡樂時段,因此睇到分別。影響是有分享數據嘅裝置。唔知大家情況係點。

TOP

係囉33蚊大家玩好心真係唔好BT喇
tc_tc 發表於 2020-11-1 11:51


好似Kabayan,用過20GB就不能再BT,串流無問題(當然知道Kabayan是2M速度 vs 3HK 7.2M,速度上其實分別不太大)。3HK要咁做(禁止BT)應該可以吧(睇出唔出手)

TOP

好似Kabayan,用過20GB就不能再BT,串流無問題(當然知道Kabayan是2M速度 vs 3HK 7.2M,速度上其實分別不 ...
ffantasy 發表於 2020-11-1 11:57

原來卡巴仁頭20GB可以BT?

TOP

禁bt其實最好 宜家用嘅人好多 夜晚想煲劇都要等它斷線恢復連線好煩

TOP

卡巴如果 Wi-FI hotspot 從來未試過斷線....

SoSim 就一日斷幾次

TOP

卡巴如果 Wi-FI hotspot 從來未試過斷線....

SoSim 就一日斷幾次
jajalam 發表於 2020-11-1 13:31

咁搞你最想的卡巴可能唔反擊
卡巴真係穩定好多

TOP

咁搞你最想的卡巴可能唔反擊
...
s2140091 發表於 2020-11-1 13:33



大吉利是過你..

TOP