Last night almost 11:00p, this morning 0:xx - 1:xx, at least 6 times line drops
Signal ...
iamla 發表於 2020-10-31 20:23 
我都係, 歡樂通宵時間係22:55斷線後再連, 個Network就上唔返4G+
仲要用用下不斷斷線, 係H, H+, 4G呢三個狀態不斷跳...
總結就係個歡樂時段上網唔太歡樂!
哎, 呢張卡速度係OK既, 但就唔太穩定!
卡巴仁係慢, 但卡巴仁真係穩定好多, 好少斷線!   |