Last night almost 11:00p, this morning 0:xx - 1:xx, at least 6 times line drops  
Signal ...
iamla 發表於 2020-10-31 20:23

我都係, 歡樂通宵時間係22:55斷線後再連, 個Network就上唔返4G+
仲要用用下不斷斷線, 係H, H+, 4G呢三個狀態不斷跳...
總結就係個歡樂時段上網唔太歡樂!
哎, 呢張卡速度係OK既, 但就唔太穩定!
卡巴仁係慢, 但卡巴仁真係穩定好多, 好少斷線!

TOP

係慢,睇youtube 要等佢轉轉轉,不過轉完就睇到好順.

TOP

諗都諗到啦,突然多咗咁多人喺2300-0700用data,BT實唔少,想快/穩定都難

TOP

10:56pm -> H+ -> line drop again.
Wait 11:00 pm restarting -> resume  normal
2 successive days 10:5x pm -> line drop

TOP

尋晚chatime嘅歡樂通宵15分鐘斷一次

今晚直頭上唔到

以為router有事, 但手機都唔得

via HKEPC Reader for Android

TOP

而家好似直情冧咗,有registration,但係一有對外連線即斷線

TOP

本帖最後由 ffantasy 於 2020-10-31 23:32 編輯

大家於快到23:00時跌頻/不能上網的手機是否在網絡分享(tethering)中?

我有3張有歡樂時段的sim:

SoSIM(一出即買即開卡):無分享中,無問題
Chatime:無分享中,無問題
3HK黑卡:有分享中,有問題。問題就係各Ching形容的。停分享後等一陣就上到網。

可能百佳叫大家「一機一sim」,$33一張啫...

TOP

現在不能分享那張3HK黑萬可以分享了

TOP

而家好似直情冧咗,有registration,但係一有對外連線即斷線
某人兄 發表於 2020-10-31 23:27


我以為部手機壞左添

TOP

chatime插華碩4G router今晚已經斷幾次

TOP