你買咗幾多張?典解我買咗十張冇通知
tc_tc 發表於 2020-10-30 19:48



    i still have not got one...
i have many others already...

TOP

好多人都咁嚟用
偉偉偉 發表於 2020-10-30 21:49



    有冇邊支推薦? 之前係X寶買過支....CAT4...試過速度最快都只係得20M 左右....想買支可以食得晒42M...

TOP

頭先22:55斷左下線, 係咪切換到HAPPY HOUR限速網絡?

TOP

頭先22:55斷左下線, 係咪切換到HAPPY HOUR限速網絡?
nnd 發表於 2020-10-30 22:59



   
me too!!!

TOP

me too!!!
jajalam 發表於 2020-10-30 23:04

應該全體SoSIM用戶係個個鐘數加返限速限制, 所以要Restart一次

TOP

頭先22:55斷左下線, 係咪切換到HAPPY HOUR限速網絡?
nnd 發表於 2020-10-30 22:59


chatime都斷,直落3G上唔到facebook;23:00後開關飛航後正常

TOP

Happy Hour緊, 大約1MB/s

TOP

有冇邊支推薦? 之前係X寶買過支....CAT4...試過速度最快都只係得20M 左右....想買支可以食得晒42M.. ...
hkmix 發表於 2020-10-30 22:25

買有cat6以上行到CA的應該好d,當然貴d la

TOP

買有cat6以上行到CA的應該好d,當然貴d la
s2140091 發表於 2020-10-30 23:31



    好奇問下, cat 4 就算買支好小小..都係得20M 左右嗎?

因為我買果支冇乜牌子...都係1XX 左右.....我見有D都係CAT4, 但要2XX......買貴D....速度會快D嗎?

定係CAT 4 速度就係咁...冇得再快?

TOP

what do you mean?? how??
m9m 發表於 2020-10-30 22:17

佢應該係中咗 $100 百佳 coupon 。

TOP