回覆  Thomascyk


smartone上市
唔會咁易收檔
誠哥就
睇下阿仔會唔會想要埋黎做 ...
留白兄 發表於 2026-2-23 09:37

我就唔太睇到有特別原因會要埋嚟做

TOP

3啲頻用到好盡,4G開盡4CA,5G室內基本上都係N78 2CA起跳,,雖然破唔到千,但係睇得出佢已經做到盡,無hea ...
kwongoc_1016 發表於 2026-2-23 11:09

我就反而覺得和記為了唔想額外加站,才不斷用盡頻譜。

TOP

回覆 121# Thomascyk


冇 純粹係老豆唔要個仔會唔會接平貨

TOP

近排分別係西沙、西貢同埋清水灣揾到更多 csl 基站係有共享比 CMHK 使用。

西沙



西沙暫時定位到三個共享基站嘅位置,全部都係村屋天台嘅基站黎。最近西沙呢頭新鴻基新樓盤 Sierra Sea 應該人流會多咗,CMHK 竟然唔跟進加基站,反而係用 csl 基站發射自家信號。西沙三個 csl 基站底下 CMHK 只發射 N79 信號,加上我手機由入馬鞍山開始反應同係赤柱差唔多都喺只接收 N79,有啲奇怪(應該唔係馬鞍山到而家都未加返 N78 覆蓋?)。

gNB 4402996 - csl 基站
地址:馬鞍山西沙路泥涌 10D 號
3-Sector 基站



gNB 4402732 - csl 基站
地址:馬鞍山西沙路輋下村 65 號
3-Sector 基站



gNB 4403260 - csl 基站
地址:馬鞍山西沙路大洞村 7 號
3-Sector 基站



圖片內洋紅色 sector 就喺 CMHK 頻段黎。

西貢

呢個基站比較特別,係一間佛堂內,而且西貢周圍都見到 csl 用 N78 AAU 黎做 5G 黃金頻譜覆蓋,真係捨得用。

gNB 4595468 - csl 基站
地址:西貢白沙灣孟公窩路 3 號白沙台佛堂
望落應該得 2-sector



Google Maps 影到佛堂內嘅天線陣,見到零舍有兩隻 AAU,同手機收集嘅覆蓋數據吻合。



綠色嘅 sector 對應 CMHK 用 csl 設備發射嘅 N78 信號。

清水灣

gNB 4456128 - csl 基站
地址:清水灣道洪屋 29A 號
3-Sector 基站



csl 呢個基站主要應該都係幫清水灣呢一帶村屋提供 5G 黃金頻譜覆蓋,CMHK 透過共享基站亦都可以享受偏遠地區覆蓋。綠色 sector 為 CMHK N78 信號覆蓋範圍。

TOP

西沙三個 csl 基站底下 CMHK 只發射 N79 信號,加上我手機由入馬鞍山開始反應同係赤柱差唔多都喺只接收 N79,有啲奇怪(應該唔係馬鞍山到而家都未加返 N78 覆蓋?)。
licson 發表於 2026-2-23 16:17



    唔清楚你這句係講CMHK 定係CSL.

如果係CSL. ﹐早幾日我由沙田沿城門河步行去馬鞍山﹐抽了幾個位睇下用什麼brand。

結果如下:
由富豪花園去到碧濤花園 : N78
馬場對面 : N1
孖橋 : N79 (唔排除我睇錯)
大水坑單車公園 : N78
海典灣 : N78
海澄軒 : N78
馬鞍山公園 : N79
海典居 : N79

我記得以前大埔仲係N78禁地﹐結果都係相約。
都係馬鞍山公園一帶才收N79﹐近大水坑一邊都係收N78的。

TOP

回覆 125# peter_chan

講緊 csl,CMHK 係馬鞍山範圍 N78 N79 都有。

TOP

回覆  peter_chan

講緊 csl,CMHK 係馬鞍山範圍 N78 N79 都有。
licson 發表於 2026-2-23 16:39



    我估只有馬鞍山公園才開始係N78禁地﹐所以當年近大水坑一邊都用N78﹐只有禁地才用N79。

去到大埔解禁﹐都沒有做改動。

總之﹐以我上述測試去講﹐馬鞍山區係有5G黃金頻譜﹐一係有N78﹐一係有N79﹐但唔會同時有 N78及 N79。


我就唔知CMHK 幾時開始成個馬鞍山都有N78及N79﹐會唔會係同CSL 一樣。
但其後把N79 cover埋非禁地﹐同樣地把N78 cover 禁地﹐形成你講有齊N78及N79。

TOP

   我估只有馬鞍山公園才開始係N78禁地﹐所以當年近大水坑一邊都用N78﹐只有禁地才用N79。

去到大埔解禁﹐都沒有做改動。

總之﹐以我上述測試去講﹐馬鞍山區係有5G黃金頻譜﹐一係有N78﹐一係有N79﹐但唔會同時有 N78及 N79。


我就唔知CMHK 幾時開始成個馬鞍山都有N78及N79﹐會唔會係同CSL 一樣。
但其後把N79 cover埋非禁地﹐同樣地把N78 cover 禁地﹐形成你講有齊N78及N79。
peter_chan 發表於 2026-2-23 17:18
意思是否馬鞍山公園通訊事務管理局辦公室網站郊野公園基站的馬鞍山?

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2026-2-23 21:39 編輯
回覆  Thomascyk


冇 純粹係老豆唔要個仔會唔會接平貨
留白兄 發表於 2026-2-23 13:44


受限於競爭條例,OFCA應該唔會再批HKT收購任何一間流動網絡商。
可以再食第二間網絡商應該只得CMHK同屎台,屎台自己都掹掹緊,而且用愛垃圾core收購華為core無數圍。
外資唔會踩落個氹。

3仔要賣,可以話係別無他選,但人地要唔要都成問題,現階段似澳門玩法,陰乾你自動送客上門。

TOP

意思是否馬鞍山公園通訊事務管理局辦公室網站郊野公園基站的馬鞍山?
octopusman 發表於 2026-2-23 21:37



    馬鞍山公園﹐係海邊的一個﹐則邊係體育館及泳池。

有機會係接近大埔N78禁地(怕射過界) or 真係入了禁地﹐所以一開始就攪N79。

TOP