Thomascyk 當前離線
中級會員
回覆 Thomascyk smartone上市 唔會咁易收檔 誠哥就 睇下阿仔會唔會想要埋黎做 ... 留白兄 發表於 2026-2-23 09:37
TOP
3啲頻用到好盡,4G開盡4CA,5G室內基本上都係N78 2CA起跳,,雖然破唔到千,但係睇得出佢已經做到盡,無hea ... kwongoc_1016 發表於 2026-2-23 11:09
留白兄 當前離線
進階會員
licson 當前離線
peter_chan 當前離線
西沙三個 csl 基站底下 CMHK 只發射 N79 信號,加上我手機由入馬鞍山開始反應同係赤柱差唔多都喺只接收 N79,有啲奇怪(應該唔係馬鞍山到而家都未加返 N78 覆蓋?)。 licson 發表於 2026-2-23 16:17
回覆 peter_chan 講緊 csl,CMHK 係馬鞍山範圍 N78 N79 都有。 licson 發表於 2026-2-23 16:39
octopusman 當前離線
我估只有馬鞍山公園才開始係N78禁地﹐所以當年近大水坑一邊都用N78﹐只有禁地才用N79。 去到大埔解禁﹐都沒有做改動。 總之﹐以我上述測試去講﹐馬鞍山區係有5G黃金頻譜﹐一係有N78﹐一係有N79﹐但唔會同時有 N78及 N79。 我就唔知CMHK 幾時開始成個馬鞍山都有N78及N79﹐會唔會係同CSL 一樣。 但其後把N79 cover埋非禁地﹐同樣地把N78 cover 禁地﹐形成你講有齊N78及N79。 peter_chan 發表於 2026-2-23 17:18
Linksys999 當前離線
回覆 Thomascyk 冇 純粹係老豆唔要個仔會唔會接平貨 留白兄 發表於 2026-2-23 13:44
意思是否馬鞍山公園通訊事務管理局辦公室網站郊野公園基站的馬鞍山? octopusman 發表於 2026-2-23 21:37