果然無吹水十月尾

TOP

誠哥守信,不過有無咁多號碼無限量供應架?

TOP

誠哥守信,不過有無咁多號碼無限量供應架?
ze123 發表於 2020-10-30 11:21

今次真係要比個讚誠哥!

TOP

From parknshop fb:

sosim_09.png

TOP

回復 1229 #eddy

跑馬地成和道收銀有貨

via HKEPC Reader for Android

TOP

Ching們, 請問下佢個社交媒體50GB, 用大陸版Wechat計唔計?

TOP

寶林站附近,頭先室外1.7M
再之後室內直頭check唔到,斷線
而家有11M
11M後即時再試,2.xM
浮動都幾大 ...
IIII 發表於 2020-10-30 10:57


我黄大仙區都係日日2M反為夜晚十一點後就好好穩定行7M,不過對我冇乜用十二點前瞓了怪就怪自己嗰區收唔好喇,買十張開咗一張嗰九張要揾人接收了

TOP

我見有舖頭放了實物係自助機前,可自取。
估計都係要俾咗錢先可啟動,唔怕你就咁攞走。

TOP

我黄大仙區都係日日2M反為夜晚十一點後就好好穩定行7M,不過對我冇乜用十二點前瞓了怪就怪自己嗰區 ...
tc_tc 發表於 2020-10-30 12:53

2Mb/s = 250KB/s ?!
日頭250KB/s真係唔夠用嫌慢喎... 250KB/s同卡巴仁行完頭20GB後FUP既網速一樣樣

TOP

我黄大仙區都係日日2M反為夜晚十一點後就好好穩定行7M,不過對我冇乜用十二點前瞓了怪就怪自己嗰區 ...
tc_tc 發表於 2020-10-30 12:53



33元,你想買到啲咩?33元比呢個速度收貨啦。係好嘢就吾止33啦,仲有人去簽約?你當3壞咗腦袋?

TOP