eddy 當前離線
進階會員
TOP
s2140091 當前離線
eddy 發表於 2020-10-30 08:59
IIII 當前離線
好消息,不過11月開始就知會唔會因爲多人用而拖慢,暫時港島區用ok s2140091 發表於 2020-10-30 09:00
pc1668 當前離線
特級會員
一定會,將軍澳區得1.xM 開個網頁都有難度 IIII 發表於 2020-10-30 10:07
leewe 當前離線
coz it's having the lowest network priority, and it should be pc1668 發表於 2020-10-30 10:13
要儲值長用的ching要再睇下先 網頁都龜速 Much都冇用,都上不到 IIII 發表於 2020-10-30 10:17
someone bought 10 to 20 sosim on day one, bad move I'm using $138 21Mbps 數據王, just checke ... pc1668 發表於 2020-10-30 10:18
lolai 當前離線
將軍澳區咁大,請問你在那小區? 室内定室外? lolai 發表於 2020-10-30 10:54