目前發現 csl / CMHK / 3HK 部分基站有共享嘅原因可能仲有空間或者供電限制。

以位於布袋澳嘅基站為例,天台空間塞完 CMHK / SmarTone / 3HK 每台 3 sector 天線之後天台已經冇晒位比 csl 擺天線,所以為左有覆蓋要做基站共享。

或者以利東邨東業樓嘅基站做例子,雖然 csl 本身有基站,但係唔知係唔係比 CMHK 霸咗 5 個天線位之後唔夠電用定係唔夠位用,最後都係要同 CMHK 做共享。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 trevorhk 於 2026-2-22 23:34 編輯

翠竹花園

頭先test過

Csl / cmhk 條4G 700mhz 係共享

一樣既Earfcn 9410 + pci 7

原csl頻段

via HKEPC Reader for Android

TOP

頭先屋企test過

Csl / cmhk 條4G 700mhz 係共享

一樣既Earfcn + pci

via HKEPC Reader for Android ...
trevorhk 發表於 2026-2-22 23:21


是EARFCN 9460 BW 20?

(註: B28 CSL自己9410 BW10, CMHK自己9510 BW10. 如兩者相合共享,則可能為9460 BW20.)

TOP

是EARFCN 9460 BW 20?

(註: B28 CSL自己9410 BW10, CMHK自己9510 BW10. 如兩者相合共享,則可能為9460 B ...
PN420 發表於 2026-2-22 23:33

Sor, 樓上補充返

via HKEPC Reader for Android

TOP

翠竹花園

頭先test過

Csl / cmhk 條4G 700mhz 係共享

一樣既Earfcn 9410 + pci 7

原csl頻段

via HKEPC ...
trevorhk 發表於 2026-2-22 23:21


唔止share基站,現在share埋條頻?

TOP

本帖最後由 trevorhk 於 2026-2-23 00:11 編輯
唔止share基站,現在share埋條頻?
Linksys999 發表於 2026-2-22 23:42

唔識分

呢個位,cmhk有自己果條9510

但有陣時會行csl果條9410


CMHK 有用 csl 條 1800 MHz ( 1400 )

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2026-2-23 05:23 編輯

回覆 110# PN420


確實3HK做唔做SA都分別不大
N78站佢只係第一個起頭做
但講數量已經比csl過哂頭
做完可能都係大部份地方行N1
csl都咁多地方N1 only, 3HK睇黎只會更多
誠哥放棄玩電訊行業意向真係好明顯

TOP

回覆  PN420


確實3HK做唔做SA都分別不大
N78站佢只係第一個起頭做
但講數量已經比csl過哂頭
做完可能都 ...
留白兄 發表於 2026-2-23 05:20

實際上誠哥似乎早已預計到電訊業的回報率越來越低,甚至冇回報,但又無人肯承接。看來4變3,甚至4變2都有可能。

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2026-2-23 09:39 編輯

回覆 118# Thomascyk


smartone上市
唔會咁易收檔
誠哥就
睇下阿仔會唔會想要埋黎做

TOP

3啲頻用到好盡,4G開盡4CA,5G室內基本上都係N78 2CA起跳,,雖然破唔到千,但係睇得出佢已經做到盡,無hea做,反而smartone有時候只係得N1。CMHK部分地點4G已經cut到得番3CA。

TOP