提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

請不要再於本板討論關於支x寶迎新的事

TOP

本帖最後由 ze123 於 2020-10-28 00:07 編輯
我反而希望chatime有mnp

我想要分鐘同night fever
平日上網反而次要

via HKEPC Reader for Android ...
pkf 發表於 2020-10-27 19:35

同意,如果有mnp就多一個選擇.
而且獨立一張chatime 扣五大社交同貓頭鷹一定唔會扣錯基本數據.

TOP

迎新我真係冇乜興趣.....因為已經好平....唔需要再拎任何優惠..

TOP

SoSim $96  vs Chatime $88 / year  (only save $8 / year)
Single SIM vs Dual SIMs
I will prefer sing ...
iamla 發表於 2020-10-27 15:24



    我都咁睇,41蚊當無限咁滯,但只怕賣卡太多接收分薄晒

TOP

unbelievable!!

所以,若果你開卡好快打爆 50GB,之後你都可以當佢係 Whatsapp、WeChat、IG 及 FB 專用數據卡。

到咗夜晚十一點,張卡嘅 128kbps 速度,就會升番去 7.2Mbps 速度,你又可以繼續開心上網了


https://www.eprice.com.hk/mobile/talk/3146/217050/1/

TOP

did they have huge stock? how many can you buy?
m9m 發表於 2020-10-27 22:24



我只買一張,見阿姐係下面摷出來,見唔到佢有幾多。
不過部分阿姐連聽到未聽過,我諗應無乜人買過。

TOP

迎新我真係冇乜興趣.....因為已經好平....唔需要再拎任何優惠..
hkmix 發表於 2020-10-28 00:17



    睇都覺得煩,一來離題,二來係濫用迎新,還要不停 出po認叻19+1賺迎新實際上語帶挑釁,非常討厭,版主出手屏蔽,即刻乾淨晒。

TOP

睇都覺得煩,一來離題,二來係濫用迎新,還要不停 出po認叻19+1賺迎新實際上語帶挑釁,非常討厭,版 ...
ze123 發表於 2020-10-28 10:25


講討厭又點及抽水和點火頭既人,成日19+1,19+1挑釁,跟本就連先後次序都攪錯就衝衝衝衝衝衝衝衝衝出來!

明明係1+19(買左1張試完再買19張)。
連其他會員買幾多張都俾“個人”意見,個帖又點可以清靜呀!

TOP

板主未做野,靜觀做cd-rom
板主一做野,即刻出來直線抽擊!
完全立於不敵之地!!!

呢啲風氣。。。。

TOP