N3只有核武卡有MNP,年卡是沒有MNP服務的。

自從上年五月標準萬能卡有MNP之後,
宜家唔會再有人將號碼MN ...
TE7489 發表於 2018-1-7 21:49


    搭單再問。
爬過文知標準萬能卡可以 mnp, 但睇唔明係咪有得增值廷長365日?
如果有得自制年卡,我會考慮port 過低用量真號碼過去

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

(1) 新號碼抑或MNP版都可以延長一年。

(2) 一般情況下不建議用標準萬能卡養號,因為比哈佬貴一倍。

勤力D ...
TE7489 發表於 2018-1-7 23:13

生活圈範圍無 CSL, 無得順路經過日日問

TOP

(1) 新號碼抑或MNP版都可以延長一年。

(2) 一般情況下不建議用標準萬能卡養號,因為比哈佬貴一倍。

勤力D ...
TE7489 發表於 2018-1-7 23:13

入定5年就差唔多

TOP

本帖最後由 rickytang882 於 2018-1-8 09:53 編輯

請問各位師兄,現在羅湖城賣的增值卷是否$70/張,是3送1$50超市卷,定5送1呢?謝謝

via HKEPC Reader for Android

TOP

近一week,超級Lag
madebyp90 發表於 2018-1-7 22:06



我試過打電話都打唔入

TOP

生活圈範圍無 CSL, 無得順路經過日日問
chuwest 發表於 2018-1-8 02:15

香吐那邊儲值卡post個咩清x好似有得代辦蝦佬mnp喎,甘咪好方便囉。。

TOP

今朝開左2019/06

TOP

頭先羅湖城入手,
開卡30-06-2019,2000分鐘,15g數據,$2餘額

TOP

頭先羅湖城入手,
開卡30-06-2019,2000分鐘,15g數據,$2餘額
pong2000 發表於 2018-1-8 18:44



    METOO

TOP