citibatter 當前離線
進階會員
換咗中國電信, 無收張coupon, 唔知可唔可以重用呢? cyricky91 發表於 2025-6-27 13:52
TOP
rickycheng78 當前離線
一入回鄉卡number就知道你有冇攞過啦。 via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) citibatter 發表於 2025-6-27 08:18 PM
polyhkcc 當前離線
中級會員
你望清楚係20+30,而嗰20 GB先係正常國內通用流量, 另外30係限制多多既內地APP專用流量(同香港早段網路史 ... stanio中性區 發表於 2025-6-11 01:52
normalyan 當前離線
minimalist
另外想問一下, 如果出卡時個電話no. 唔中意, 出左卡之後有無得轉另一個 no. ??? 想長期用, 每個月用量20GB- ... polyhkcc 發表於 2025-6-28 17:06
videocd 當前離線
7-Eleven 當前離線
Aÿ 當前離線
tong6388 當前離線
冇得轉㗎, 佢畀一堆卡你自己揀, 所以一定要揀得好d normalyan 發表於 2025-6-28 19:02
kinkinho 當前離線
早排我都係福田口岸拎左$29plan "聯通王卡(新)" SIM card 個sales再三提醒過關前拔走張SIM卡 請問有無CHing ... Aÿ 發表於 2025-9-25 08:07