又「審批不通過」?
watadou 發表於 2024-4-29 14:01


係啊

TOP

我日日用緊,冇SMS,點算?

via HKEPC Reader for Android

TOP

我日日用緊,冇SMS,點算?

via HKEPC Reader for Android
Wiwacomia 發表於 2024-4-29 20:38


冇=冇

TOP

今日又收到cmhk抽查, 係唔係想我上台先得呢?
ten時 發表於 2024-4-29 13:33


中嘅機會好高,查一查,中咗張簡單飛
成日假扮入境處嗰啲唔查
攪我啲唔打出電話嘅咭!

TOP

中嘅機會好高,查一查,中咗張簡單飛
成日假扮入境處嗰啲唔查
攪我啲唔打出電話嘅咭! ...
kklam 發表於 2024-4-29 21:02


邊度查?

TOP

邊度查?
NeTZoO 發表於 2024-4-29 21:34



   " 查詢及管理登記狀態"

TOP

本帖最後由 codyma 於 2024-4-29 22:02 編輯

查詢個方式要收SMS驗證碼登入
如果張卡俾佢停咗就收唔到SMS
只可以焗住去門市重做認證
其實都幾唔方便

我試過app用ICCID + 手機號重做認證
但係唔成功
最後要用收驗證碼個方法重做先成功

TOP

我有張mysim4G出事啦
因為有時會插落4G手指用,隻手指會食咗個SMS(如果電訊商有send黎),電話就收唔到,我睇過記錄可能中咗再實名抽籤,星期一早上有SMS叫我5月3日或之前再實名過,今日再實名都唔成功,問題係幾多日之後會真係取消我既已實名登記,還有2.45GB剩
PhotoCollage_20240504_181350001_compress90.jpg PhotoCollage_20240504_181558988_compress83.jpg PhotoCollage_20240504_182901787_compress56.jpg

TOP

多謝果D買犯法已實名卡既人,果D人仲講到去實名既人係奴隸

TOP

我有張mysim4G出事啦
因為有時會插落4G手指用,隻手指會食咗個SMS(如果電訊商有send黎),電話就收唔到, ...
ways 發表於 2024-5-4 19:13


http://rnr.hk.chinamobile.com → 查詢及管理登記狀態→「審批不通過」→ 重新上傳身份證

TOP