ten時 當前離線
中級會員
又「審批不通過」? watadou 發表於 2024-4-29 14:01
TOP
Wiwacomia 當前離線
redcat 當前離線
我日日用緊,冇SMS,點算? via HKEPC Reader for Android Wiwacomia 發表於 2024-4-29 20:38
kklam 當前在線
今日又收到cmhk抽查, 係唔係想我上台先得呢? ten時 發表於 2024-4-29 13:33
NeTZoO 當前離線
特級會員
中嘅機會好高,查一查,中咗張簡單飛 成日假扮入境處嗰啲唔查 攪我啲唔打出電話嘅咭! ... kklam 發表於 2024-4-29 21:02
邊度查? NeTZoO 發表於 2024-4-29 21:34
codyma 當前離線
ways 當前離線
進階會員
watadou 當前離線
我有張mysim4G出事啦 因為有時會插落4G手指用,隻手指會食咗個SMS(如果電訊商有send黎),電話就收唔到, ... ways 發表於 2024-5-4 19:13