你仲有一個選擇:

瘋宅係菜街大媽喧嘩之地做緊同兔仔台、薄餅一模一樣的上台計劃,
即$78 5GB PLAN鎖21M ...
TE7489 發表於 2017-10-30 19:58


尼個好, 可以考慮, 搵日出去大媽跳舞街睇下

麻煩晒

TOP

唔排除佢俾你嘅速度係可能高過2MB,即係CMHK鬆章俾你,你唔好出聲就得啦。

呢樣嘢師姐可能熟D…… ...
TE7489 發表於 2017-10-30 20:02


係架,我出入新界北同九龍東,佢經常都真係高過3.6,如果唔係久不久死台的話,我真係無投訴架。

TOP

係架,我出入新界北同九龍東,佢經常都真係高過3.6,如果唔係久不久死台的話,我真係無投訴架。 ...
Eva-1990 發表於 2017-10-30 22:07



    上網同專門店都冇, 咁可能我要去賓鋪買了

TOP

恭喜!電訊商真係會好鐘意你老虎呢種人,錢原來真係咁容易賺!
如果宜家股災恆指跌穿二萬點,我一定要買6 ...
TE7489 發表於 2017-10-30 16:18

呢的客根本仲係市場上的大部分(無論女人,男人,學生,定廢老)
上開台好難叫佢哋落翻嚟玩儲值卡,聽到要增值買增值券已經話麻煩
開多張儲值卡落唔係成日用嘅 pad 佢哋先會諗吓,係諗吓咋(因為 pad 都係用 WiFi 多)

via HKEPC Reader for Android

TOP

佢應該唔會攪儲值咭, 而且中港兩邊走, 又有大陸咭, 再攪儲值咭, 佢一陣媽义我

...
wlai888 發表於 2017-10-30 17:44

罵叉你都咁開心,無所謂啦。

TOP

佢應該唔會攪儲值咭, 而且中港兩邊走, 又有大陸咭, 再攪儲值咭, 佢一陣媽义我

...
wlai888 發表於 2017-10-30 17:44


俾她見你有咁多咭,小心老虎懷疑你

TOP

如果師兄啱駛, 可以 PM 我, 我留佢個專線比你, 你可以打去問問..........
wlai888 發表於 2017-10-30 13:55



pm左~
thx~

TOP

卡巴人 2mbps 任用,月費$30左右
傻仔先比咁貴,用d 咁既plan
ka111 發表於 2017-10-28 21:05



    請問是乜plan?  
卡巴人 2mbps 任用,月費$30左右. 合我用丫

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP