dc97_2013 當前離線
進階會員
TOP
thor330 當前離線
iamla 當前離線
放Lte router 用唔用到? 買左張放左入asus 4G AC53U set 哂嘢都用唔到? thor330 發表於 2020-10-21 13:30
nnd 當前離線
中級會員
張咭慢左好多,有時上唔到添 而家連年咭都拖慢 dc97_2013 發表於 2020-10-21 13:09
hainan 當前離線
初級會員
169169 當前離線
K60唔係60(+60)+50(+50) > 218/90D ? keit 發表於 2020-10-9 11:41
moslwc 當前離線
如果比較kabayan,邊張抵d? 169169 發表於 2020-10-21 13:59
ze123 當前離線
冰寒壁壘
so sim係平但唔係個個都啱用,我就連一張都冇買 keit 發表於 2020-10-21 11:20
lauming 當前離線
cch08 當前離線