carlos06 當前離線
中級會員
回復 carlos06 4.1 一定玩唔到~ 其他可以試熄 "開發人員選項" ,USB debub MODE,同temp unroot ... a886 發表於 2012-9-22 17:23
TOP
白戶則道 當前離線
回復 keith27ng 4.1 玩唔到 a886 發表於 2012-9-21 00:20
a886 當前離線
特級會員
回復 白戶則道 你4.1.1玩到? a886 發表於 2012-9-25 13:52
oldman816 當前離線
初級會員
Kobukuro 當前離線
進階會員
隻GAME更新了4.11了 oldman816 發表於 2012-9-26 01:48
bb1000a 當前離線
回復 oldman816 我down 左,對於我用aokp 都係玩唔到 a886 發表於 2012-9-26 08:05