回復  carlos06


    4.1 一定玩唔到~
其他可以試熄 "開發人員選項" ,USB debub MODE,同temp unroot ...
a886 發表於 2012-9-22 17:23

xperia s 4.04 (KA12 Xperia SSpeed)
用superuser temp unroot加唔用USB debub都玩唔到

TOP

回復  keith27ng


    4.1 玩唔到
a886 發表於 2012-9-21 00:20


肯定玩到!!!!
gn unroot 4.1.1 stock rom

TOP

回復 52# 白戶則道


    你4.1.1玩到?

TOP

回復  白戶則道


    你4.1.1玩到?
a886 發表於 2012-9-25 13:52


我同事果部得,我幫佢裝的!! 100%一定得!

TOP

隻GAME更新了4.11了

TOP

隻GAME更新了4.11了
oldman816 發表於 2012-9-26 01:48



    有咩分別?

TOP

回復 55# oldman816


    有apk嗎?

TOP

就是沒有

TOP

回復 58# oldman816


    我down 左,對於我用aokp 都係玩唔到

TOP

回復  oldman816


    我down 左,對於我用aokp 都係玩唔到
a886 發表於 2012-9-26 08:05


請問在那裡可以download V4.1.1 版 APK?

TOP