本帖最後由 Kobukuro 於 2013-1-19 01:28 編輯
小弟寫左個Apps, 可以唔使用tasker去轉時區, 又可以慳返0的RAM, Support Puzzle & Dragon , Guilty Dragon. ...
hilarycheng 發表於 2013-1-14 17:53 
多謝C Hing
你好似都係用GNex 玩?
有冇試過temp unroot o左, 玩一輪之後Enable 番root, 用完再temp unroot, 再開game佢要我由打名開始由頭o黎過?? |