回復 8 #alextsang_tt

咁你仲有冇玩mhn?

TOP

用fake gps, 唔出街都可以收集唔少動物.

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-2-18 08:28 編輯
同意...想當年大家都目標一致, 就算對方係窮酸 OR 高才 LOOK , 都一樣熱烈地討論捉吾捉到... 果下感 ...
wueddie 發表於 2025-2-18 03:16


可惜未試過同靚女有交流,小朋友就多,無啦啦都會衝埋嚟同你講一大餐先,真係成隻NPC咁

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-2-18 12:07 編輯
回復 alextsang_tt

咁你仲有冇玩mhn?
normalyan 發表於 2025-2-18 03:30


仲有KEEP住玩,定點玩多,用兩部手機玩,一邊弓一邊弩,兩邊五屬裝備都仲未砌得齊,不論洗石同打怪跌素材,你愈想要果啲就愈唔比你,單以龍玉舉個例...弩果邊唔多需,就成日出,明明打同一隻怪,弩果邊出3/4次...另一邊都未必出1粒,弩果邊仲儲儲埋埋三百幾粒

TOP

仲有KEEP住玩,定點玩多,用兩部手機玩,一邊弓一邊弩,兩邊五屬裝備都仲未砌得齊,不論洗石同打怪跌素材 ...
alextsang_tt 發表於 2025-2-18 16:27



    玩呢 D, 好食電.

TOP

以前見一大堆八卡 週圍行真係搞
感覺係遊戲玩緊人

TOP

我地同外邊世界係平衡時空
外國仲keep到個勢

https://youtu.be/YgeMUWFsPhM?si=VKNFEgw5_CP1ddmF

via HKEPC Reader for Android

TOP

老任知到差唔多水尾, 賣左比中東佬

TOP

老任知到差唔多水尾, 賣左比中東佬
jacktsui 發表於 2025-4-24 08:53



    其實 N 係咪老任有股份 ?
否則 N 自已要賣. 任控制唔到.

不過香港係另一個世界. 外國 D 功能或改良. 香港都唔見有跟.

TOP

其實 N 係咪老任有股份 ?
否則 N 自已要賣. 任控制唔到.

不過香港係另一個世界. 外國 D 功能或改良 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-4-24 10:59


咩N ?

TOP