請問nexus 4 玩唔玩到呢隻game?有無ching試過

TOP

回復 171# dlun


    用緊NEXUS4 玩緊冇問題

TOP

終於出左android 版

TOP

水印唔錯阿.
有水主加CD個隻冬貝利都夠玩一排
KitB 發表於 2012-12-31 19:02


得水印、水劍、水奶、新手水龍、水防龍
LV同技又未升好,組唔成水隊

打黎打去都係以2.5倍龍隊+隻奶媽為主

TOP

得水印、水劍、水奶、新手水龍、水防龍
LV同技又未升好,組唔成水隊

打黎打去都係以2.5倍龍隊+隻奶媽為 ...
ilovewe 發表於 2013-1-3 10:48

師兄你好齊team wo
不過應該咪咁快夠cost放晒???
努力打塔番UP LV啦~!!!

TOP

得水印、水劍、水奶、新手水龍、水防龍
LV同技又未升好,組唔成水隊

打黎打去都係以2.5倍龍隊+隻奶媽為 ...
ilovewe 發表於 2013-1-3 10:48


你冇加水劍朋友?
水印可以玩3.75倍, 龍隊可以6.25倍喎

TOP

我水印,新手水龍
等緊而家送個2000友情 抽水防龍

TOP

你冇加水劍朋友?
水印可以玩3.75倍, 龍隊可以6.25倍喎
KitB 發表於 2013-1-3 17:10


冇水劍水印好友,加左幾個木龍
我有隻木劍未長大

TOP

小弟都係新手..剛好係CD 迷宮前打左出來
虹水晶X 4 + 巴哈~

2.jpg 1.jpg

TOP

請問samsung i9000玩唔玩到?

TOP