dlun 當前離線
進階會員
TOP
liok 當前離線
chak 當前離線
初級會員
望海 當前離線
水印唔錯阿. 有水主加CD個隻冬貝利都夠玩一排 KitB 發表於 2012-12-31 19:02
白戶則道 當前離線
中級會員
得水印、水劍、水奶、新手水龍、水防龍 LV同技又未升好,組唔成水隊 打黎打去都係以2.5倍龍隊+隻奶媽為 ... ilovewe 發表於 2013-1-3 10:48
KitB 當前離線
ZRX1200
憤怒小孩 當前離線
你冇加水劍朋友? 水印可以玩3.75倍, 龍隊可以6.25倍喎 KitB 發表於 2013-1-3 17:10
BigLaw 當前離線
特級會員
cwl0022 當前離線