goldencat 當前離線
中級會員
TOP
ivanchan1995 當前離線
初級會員
a886 當前離線
特級會員
october 當前離線
進階會員
panda009 當前離線
回復 panda009 有無開USB DEBUG ? 有無裝過kieS,有既你就換第二部電腦 a886 發表於 2012-12-25 19:07
fnkfnk123 當前離線