最有感覺係手掣越黎越貴同易壞,有時會諗佢係唔係故意整到咁易壞,令到賣硬件一樣可以獲厚利.

TOP

回覆 80# davx

美國價要 ~1000 鎂的機
國補價平到 ~2000

TOP

紅白機長大嘅我
一路都只買任記機
但覺得任記越嚟越呃錢

最初紅白機
跟機兩個手制
後來跟機只有一個
買多 ...
whitepepper 發表於 2025-4-21 21:59


Shun Hing repairs Switch

One Joy-con replacement after warranty is $160.

TOP

手掣最呃錢
用1年就有暗病

呢4年, 買左最少4個xbox one手掣

TOP

買部工作機兼埋gaming

TOP

我都幾肯定呢度冇乜人搵5萬一個月

TOP

本帖最後由 penay 於 2025-5-27 08:23 編輯

當年 game boy原來炒到成二千蚊一部
最廢嘅黑白機連背光都冇
竟然係最 售賣 得嘅機
跟住再出有 背光再呃多一次錢
跟住就係xbox 360 同埋ps3 壞機率超高
應該好多人跌錢 尤其係買咗水機嗰批
Switch 2 嗰啲輪匙卡遊戲 先搞笑 只有一個 key 要自己下載遊戲 咁樣好快爆記憶卡
仲有嗰張xc記憶卡 係pcie協議
有冇必要用到咁高檔傳輸速度 大才 少用
真係要逼人哋買 貴 卡

TOP

我都幾肯定呢度冇乜人搵5萬一個月
paddead 發表於 2025-5-18 08:45


唔好講醫生律師做生意嗰啲
你知唔知教書警察公務員啲文書SCO搵幾錢一個月?
五萬你真係以為好多?
好多住緊公屋嘅人都有
全家一齊住
總入息唔超標
資產唔爆
交正常/倍半/兩倍租
可以繼續住

TOP

當年 game boy原來炒到成二千蚊一部
最廢嘅黑白機連背光都冇
竟然係最 售賣 得嘅機
跟住再出有 背光再呃 ...
penay 發表於 2025-5-18 13:06


Switch 2 Street fighter聽講用key card
有DLC版
但有人話DLC下載有兩年限期
唔知真定假

我家陣都等緊張512GB送貨
家陣啲舊game都已經打爆咗部機
好彩新game除咗Mario Kart 外
未有隻啱玩
但睇嚟512都好快爆

TOP

Switch 2 Street fighter聽講用key card
有DLC版
但有人話DLC下載有兩年限期
唔知真定假

我家陣都等緊張 ...
whitepepper 發表於 2025-6-12 04:08



    用轉插落ssd可以裝2tb,但未用過唔知好唔好用

TOP