Dalacin 當前離線
中級會員
TOP
usei 當前在線
特級會員
mouseman 當前離線
20歲的戀人
長老會員
紅白機長大嘅我 一路都只買任記機 但覺得任記越嚟越呃錢 最初紅白機 跟機兩個手制 後來跟機只有一個 買多 ... whitepepper 發表於 2025-4-21 21:59
verynothing 當前離線
holyAS 當前離線
進階會員
paddead 當前離線
penay 當前在線
whitepepper 當前離線
我都幾肯定呢度冇乜人搵5萬一個月 paddead 發表於 2025-5-18 08:45
當年 game boy原來炒到成二千蚊一部 最廢嘅黑白機連背光都冇 竟然係最 售賣 得嘅機 跟住再出有 背光再呃 ... penay 發表於 2025-5-18 13:06
sands 當前離線
Switch 2 Street fighter聽講用key card 有DLC版 但有人話DLC下載有兩年限期 唔知真定假 我家陣都等緊張 ... whitepepper 發表於 2025-6-12 04:08