我就係買Alienware 18年13R
上年玩唔到Injustice 2
今年初隻Bio2 Re 又玩唔倒
先把火用返console

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買Alienware == FAIL
PC梗係自己砌

TOP

gaming notebook係多餘,其實D廠都知,用gaming notebook打機,電力問題難解決,散熱問題直情解決唔到

早幾年出左果D要插兩個電源既gaming notebook,重到阿媽都唔認得,然後打機半個鐘就熱到傻,重要賣到超貴

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實宜加pc 打機我又唔覺有幾煩,正常硬件冇理由會入唔到game
同以前dos 年代差好遠,load 多個mouse driver 都唔夠memory
其實宜加pc 同 console 已經差唔多一樣
一樣係要追硬件,三四年就要換機,好似宜加D 新ps4 game 咁,你唔用pro 機玩跟本就lag 到爆, 仲衰過你三四年唔玩電腦硬件

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ki_cat 於 2019-5-10 18:25 編輯
咁又唔會, 我用緊舊版ps4, 就算玩地平線呢D大game都唔lag, 不過係loading 慢d同畫面冇咁靚囉. ...
getterwing 發表於 2019-5-10 17:37

同意,ps4真係唔覺有幾lag.

同埋用電腦打機最好自己識砌.
有問題自己會處理.

特別係顯卡,我覺得係最鬼硬件.最多同易有暗病


via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP