kenken33 當前離線
進階會員
TOP
chue 當前離線
特級會員
madebyp90 當前離線
從來唔買老任啲垃圾機,硬件永遠低對家幾條街,不過今次用NV算好,起碼底座叫追到PS4 PRO先。以前老任啲垃 ... kenken33 發表於 2025-4-29 23:04
買咗switch 6/7年(再之前係sfc/wii) 重買咗兩部 有6/7隻獨佔game係其他公司冇出過 亦都係好玩 除非 ... madebyp90 發表於 30-4-2025 00:59
但人地5090 可以2年後原價賣呢,只係俾左電費。 PS5 我買來只係玩GT7一隻GAME。 ... kenken33 發表於 2025-4-30 01:48
jacktsui 當前離線
orz
從來唔買老任啲垃圾機,硬件永遠低對家幾條街,不過今次用NV算好,起碼底座叫追到PS4 PRO先。以前老任啲垃圾機根本不用想像可以行2077呢類GAME。 kenken33 發表於 2025-4-29 23:04
sands 當前離線
你攞住5090嗰啲錢去買nvda股票 分分鐘可以升幾倍添 ps5我都係得10零隻遊戲 本身諗住ps5 pro 最後買 ... madebyp90 發表於 2025-4-30 01:52
usei 當前在線
FC/sfc計通脹,如果係正版遊戲 而家講緊過千蚊一隻 madebyp90 發表於 2025-4-29 17:15
tongziv 當前在線
momojaijai 當前離線
中級會員