本帖最後由 kenken33 於 2025-4-29 23:08 編輯

從來唔買老任啲垃圾機,硬件永遠低對家幾條街,不過今次用NV算好,起碼底座叫追到PS4 PRO先。以前老任啲垃圾機根本不用想像可以行2077呢類GAME。

TOP

等 APPLE TV 啦

TOP

從來唔買老任啲垃圾機,硬件永遠低對家幾條街,不過今次用NV算好,起碼底座叫追到PS4 PRO先。以前老任啲垃 ...
kenken33 發表於 2025-4-29 23:04



    買咗switch 6/7年(再之前係sfc/wii)
重買咗兩部
有6/7隻獨佔game係其他公司冇出過
亦都係好玩

除非玩老翻,冇其他方法玩

ps5/switch1/switch2/mac studio
game一定比pc少,但係加埋都比5090平

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2025-4-30 01:50 編輯
買咗switch 6/7年(再之前係sfc/wii)
重買咗兩部
有6/7隻獨佔game係其他公司冇出過
亦都係好玩

除非 ...
madebyp90 發表於 30-4-2025 00:59


但人地5090 可以2年後原價賣呢,只係俾左電費。

PS5 我買來只係玩GT7一隻GAME。

TOP

但人地5090 可以2年後原價賣呢,只係俾左電費。

PS5 我買來只係玩GT7一隻GAME。 ...
kenken33 發表於 2025-4-30 01:48



    你攞住5090嗰啲錢去買nvda股票
分分鐘可以升幾倍添

ps5我都係得10零隻遊戲
本身諗住ps5 pro
最後買唔到個rom,平手放咗

TOP

從來唔買老任啲垃圾機,硬件永遠低對家幾條街,不過今次用NV算好,起碼底座叫追到PS4 PRO先。以前老任啲垃圾機根本不用想像可以行2077呢類GAME。
kenken33 發表於 2025-4-29 23:04


其實老任唔聲唔聲咁, 已經開始踩埋落其他市場
見佢出2077同ff7 有啲意外, 比著switch 1 時代肯定唔會咁積極去移植大作(靚唔靚另計)

TOP

你攞住5090嗰啲錢去買nvda股票
分分鐘可以升幾倍添

ps5我都係得10零隻遊戲
本身諗住ps5 pro
最後買 ...
madebyp90 發表於 2025-4-30 01:52



   Pc 計遊戲數量就沒意思 steam 都大把呃錢垃圾game,特別係細廠個D早期測試版,10年都唔會更新, switch 2,ps5 pro,2部夾埋先差唔多等於一張5080

TOP

FC/sfc計通脹,如果係正版遊戲
而家講緊過千蚊一隻
madebyp90 發表於 2025-4-29 17:15


FC / SFC 用卡帶所以貴 ~萬羊
後來 PS 用碟 ~5800羊 就減好多
但又遇上 yen 貴
後來慢慢加到 ~8800羊

TOP

其實我仲未覺得有SWITCH2既需要..
我SWITCH1 都係經常買佢$50樓下既GAME玩..
都未玩晒...

TOP

出賣年齡

一般廠遊戲價錢大約係 (唔好計個別於光榮,佢係特別貴嘅)

1980-1990 APPLE II / IBM PC Game - USD40-50
198X-199X CONSOL - HKD300-HKD400 (當年賣正版翻版早早就上岸)
199X-2020 CONSOL & PC - HKD400-500

D Game 貴係近年先開始, 又DLC, 又皮膚

TOP