EVOPRINCE 當前離線
中級會員
TOP
WAI2 當前離線
進階會員
12月仲要日本only, 下年年頭才有望大貨, 但game show會有得賣,我4500放咗,等聖誕又排過買vr vi ... EVOPRINCE 發表於 2016-10-15 16:06
shole615 當前離線
你又知12月only日本先有下一批貨?你做game shop架? WAI2 發表於 2016-10-15 17:38
Xingson 當前離線
我都想有多部 , 我都係睇巴哈有人問sony答年頭, 十—月細舖會有貨翻,預測價錢就應回落至炒高300-500, ... EVOPRINCE 發表於 2016-10-16 00:57
michael123 當前離線
你咪聽佢up啦,年尾有game show都講得出 Xingson 發表於 2016-10-16 01:42
好多人都話PS VR 好正,如果有人賣$4500係米都好扺?下水好似十二月 tsubasa22 發表於 2016-10-15 10:26
Umaru 當前離線