pkseto 當前離線
中級會員
TOP
Brainstomer 當前離線
Banned
benny8888 當前離線
進階會員
20米又唔係靚線, 無amp好易唔夠訊號. Brainstomer 發表於 2016-4-17 01:35
你無聽過唔等於無 一分二好多都有amp推大8dB, 效果差好遠. Brainstomer 發表於 2016-4-17 01:36
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
mo 當前離線
特級會員
Rozen 當前離線
買呢樣野就得,我 10M>圖>10M 都冇問題,如果直接用嗰啲加長插頭就唔得 via HKEPC Ionic Reader v1.2. ... mo 發表於 2016-4-25 17:27