同第一代定價一樣,當初ally 一代香港買都係定價6999,不過買完沒幾耐就周圍都做"特價"個人 ...
sands 發表於 2025-9-26 14:36

佢留部2024係度仲有得賣,仲要貴1蚊添
根本就係用黎托價。

咁幾好丫,等佢跌價,有平家

我係驚 華石 d 子龍任務。
手機都唔敢用佢。

聽聞話佢係 參考 手制 而設計
咁有2個柄係合理(好唔好用就。。。)

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(41e61).jpg

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(4d978).jpg

不過比我估價平,以為要 7999 至 8999

比 S2 貴2倍,但機能唔止2倍。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

我想講掌機同枱機個機能差好遠吓,你最好有定心理準備。
fallout8 發表於 2025-9-26 11:51



    當然問得預左啦
純粹問下以掌機角度,呢部機值唔值得買?

TOP

當然問得預左啦
純粹問下以掌機角度,呢部機值唔值得買?
trueling 發表於 2025-9-26 15:51


差唔多價錢我寧願買 MSI Claw A8, 話曬有8吋Mon, 如果你試過係部Switch玩過d豆豉咁細隻字既game就會明我點解咁追求大mon。

TOP

佢留部2024係度仲有得賣,仲要貴1蚊添
根本就係用黎托價。

咁幾好丫,等佢跌價,有平家

我係驚 華石 d  ...
鴨蛋妹 發表於 2025-9-26 15:04



    純計gpu 唔算快好多,2050 vs 890m

TOP

香港竟然唔係8算
估佢唔到

TOP

當然問得預左啦
純粹問下以掌機角度,呢部機值唔值得買?
trueling 發表於 2025-9-26 15:51



    https://www.fortress.com.hk/zh-h ... 77?variant=13999677

平個部Z2 沒E版底玩D,其實都有接近上ally 效能

TOP

你本身無機可以直接入手
我有部舊一代,應該都想買
新呢部融合埋xbox介面
個握把design改過,好似幾好揸手咁

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

佢留部2024係度仲有得賣,仲要貴1蚊添
根本就係用黎托價。

咁幾好丫,等佢跌價,有平家

我係驚 華石 d  ...
鴨蛋妹 發表於 2025-9-26 15:04

我岩岩已經去左買
聽店員講都幾搶手
不過最後買到 黑色大機

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

比多少少買 Legion Go 2, 佢個mon七吋太細啲字好細隻好難睇㗎。

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2025-9-26 21:06 編輯
比多少少買 Legion Go 2, 佢個mon七吋太細啲字好細隻好難睇㗎。
truenobzr 發表於 2025-9-26 19:02


7吋如果細部都唔係問題,但佢都唔細部
個機身如果放到7.8~8吋mon 真係開心好多

但LEGO2 又唔係只係多少少,足足多3k
多2k 買多8gb ram同塊oled 都仲算,多3k真係好難說服人

部non-x,依家同價都真係好多選擇
legoS, 上代ally/x,無咩必要專登買返steam deck oled 同一粒soc既機
US 個邊真係sad,遲steam deck 咁多年出仲要599usd

TOP