依家咁既config,唔計QC,買周哥rg557好過.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

依家咁既config,唔計QC,買周哥rg557好過.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
ki_cat 發表於 2025-6-11 12:26



    Ambernic 啲 QC 好差,我會揀 Retroid/Ayn。

TOP

Ambernic 啲 QC 好差,我會揀 Retroid/Ayn。
iPAQ 發表於 2025-6-11 12:56

係呀,我買兩次周哥,兩次來到都壞退左.都唔知條友點撈起

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回復 13 #ki_cat

係運來香港之後退定經開深圳北上退,香港退係點樣安排有冇留意既地方...🙏請教

via HKEPC

TOP

本帖最後由 ki_cat 於 2025-6-11 15:28 編輯
回復 ki_cat

係運來香港之後退定經開深圳北上退,香港退係點樣安排有冇留意既地方...🙏請教

via HKEPC ...
aib 發表於 2025-6-11 13:38

依家來講你怕煩搵有hk本地退,同商家講完,照做就得.
注意支持香港退貨同hk本地退兩樣來.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

尼部野係2手都成日見應該好多都係貪新鮮買完一排就放

TOP



出左咁耐竟然仲肯花時間去更新軟件.  賣點雲端就可以不用理會硬件配置. 無咁容易被市場淘汰咁好.

TOP

本帖最後由 skywavez 於 2025-7-15 15:15 編輯

話說入手唔到部清貨Claw,咁啱又遇見到呢部G Cloud喺Club特價,做少少功課見除咗可以Moonlight同PS/XB remote play。亦可玩吓retro games,咁就用埋積分8嚿幾入手。

收到機馬上裝PS2 emu試行最想玩到嘅Z Gundam VS,打咗一鋪爆機基本全程順行60格,set上1.5x upscale暫時亦冇問題。另外Flycast玩Dreamcast版Gundam VS DX亦可60格順行,但若用widescreen hack就會有輕微窒。其餘對落嘅retro game (例如MAME, CPS1/2/3, Neo Geo, NDS etc...) 就無需多講可以順玩。

呢部嘢仲有一個好處係好慳電,造功亦好過周哥啲機。
家陣跟YouTube教學裝ES-DE frontend搭靚個雞棚做首席床頭機,得閒開啲舊街機L兩嘢瞓覺
呢個價錢心滿矣

Image00004.jpg
PS2

Image00005.jpg
DC

Image00008.jpg
DC w/widescreen hack

Image00003.jpg
PSP

Image00007.jpg
MAME

Image00002.jpg
ES-DE

Image00001.jpg
ES-DE

TOP

係呀,我買兩次周哥,兩次來到都壞退左.都唔知條友點撈起

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
ki_cat 發表於 2025-6-11 13:06

我部RG40XXV走電好快,擺喺度唔玩幾日就冇哂電...

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 18 #skywavez

多謝分享,部機真係幾靚仔!

via HKEPC

TOP