提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

果D所謂ps4拳霸係流料, 只係ps3, 叫做玩到街霸, 只因為街霸可support ps3桿.

真正ps4的拳霸桿仲未 ...
getterwing 發表於 2016-7-19 09:23



    隻細桿我都夠玩了

但90蚊美金...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買桿唔好買平,買平不如唔好買,買桿都係想有街機感覺,洗$1000左右買支桿有排玩啦,但買支平價桿用過唔好用放埋一邊又阻埞又嘥錢,放返出去都未必有人肯接。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

7舊買細桿, 比多小小買RAP好過啦...細桿好冇癮

TOP

咦.....有BB限定版同我隻鐵拳4限定版一樣



但六舊幾唔抵..
Rosa 發表於 2016-7-18 20:30



   
agree!

TOP

回覆 15# getterwing
我自己都係少玩格鬥大多數都係用電腦emu玩返以前街機果類動作遊戲,但都買左支hori real arcade pro v4來玩,以前買過啲$200-300的桿,個感覺真係情願用返joypad玩仲好,雖然支桿真係好大舊又貴但玩遊戲時就會覺得值了。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP