epc08 當前離線
進階會員
TOP
machi 當前離線
Banned
鋼練 當前離線
甜鬆餅糕 當前離線
回覆 甜鬆餅糕 積左塵? 我雖然好少玩P4,但係玩親都唔覺嘈,熱就覺,玩一陣就出熱風 ... 鋼練 發表於 2016-5-17 12:09
~Mars~ 當前離線
You killed my father. Prepare
特級會員
舊都咁L熱, 新機頂得順無? 改用intel iris pro就真係正 kcthomlau 發表於 2016-5-16 22:27
madcc 當前離線
紅包麻煩放A-SHOP, 我會自取的了 ...
GeneralShepherd 當前離線
回覆 甜鬆餅糕 我多數用手制開機,聽人講左無數次開關制真係超易壞 新機真係改改個開關制設計啦 ... 鋼練 發表於 2016-5-18 11:10
ventra 當前離線
想飛