見街>睇評論>再決定
盲舂舂。。。坐艇!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 10# 甜鬆餅糕

積左塵? 我雖然好少玩P4,但係玩親都唔覺嘈,熱就覺,玩一陣就出熱風

TOP

回覆  甜鬆餅糕

積左塵? 我雖然好少玩P4,但係玩親都唔覺嘈,熱就覺,玩一陣就出熱風 ...
鋼練 發表於 2016-5-17 12:09

玩uncharted 4個風扇就轉得好勁,
好耐之前玩killzone都係咁。
得閒試下吸塵先
另外個power觸控鍵都壞埋

TOP

舊都咁L熱, 新機頂得順無?
改用intel iris pro就真係正
kcthomlau 發表於 2016-5-16 22:27

390 vs Iris Pro?

TOP

回覆 14# 甜鬆餅糕

我多數用手制開機,聽人講左無數次開關制真係超易壞

新機真係改改個開關制設計啦

TOP

如果所有遊戲提升至60FPS就正啦

TOP

回覆  甜鬆餅糕

我多數用手制開機,聽人講左無數次開關制真係超易壞

新機真係改改個開關制設計啦 ...
鋼練 發表於 2016-5-18 11:10

話易壞個d人99%係用1000/1100機, 個掣用熱感所以好易因靜電而操作不良

1200機改番實體掣咩事都冇

TOP

回覆 18# GeneralShepherd


哦,原來已經改返實體制喇,咁就好

TOP

TOP