回復 1159 #sands

一定加

via HKEPC Reader for Android

TOP

是否可返 Nintendo HK 比錢換過張原屏幕裝貼?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 s84292 於 2025-7-21 12:15 編輯
是否可返 Nintendo HK 比錢換過張原屏幕裝貼?

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2025-7-21 04:02


你講佢螢幕上本身叫你唔好拎走個張?

我岩岩去任天堂維修一部開機就唔著機的NS2,佢地話唔維修直接換機,
如果你要換應該係當換MON個維修費,我記得係8舊水

TOP

回覆  鴨蛋妹

DQ 1+2 remake switch 版會好像 3 有性能問題 (主要 load game 慢)
玩 PC 版好了 ...
usei 發表於 2025-7-16 12:18



    但呢個主要係移動性.
PC 版冇得拎出街.

不過我見 DQ 11 S 減價. 但 STEAM 版要 40G 容量.
可能畫質會好好多.......
諗緊買邊隻. 不過 STEAM 暫時正價 3XX
同埋佢要 40G, 我部電腦冇 40G 空位俾佢........
畫質好都係一個好大問題.

TOP

ns2初始化/第一次開機,會提示你拿部ns1出來過檔,我10幾款遊戲都1:1過到,進度一樣,升級ns2遊戲而家都 ...
sands 發表於 2025-7-16 13:24



    我放棄 S1 戶口, 係因日本區. 而家開左香港區.
算啦. 我之前戶口冇乜遊戲.
曠野之息都未爆. 但橫店更新會畫面靚左同 FPS, 唯有由頭玩過. 重新認識下個世界.
好在我冇乜 刷過勁野.
順便等 亡國之淚 跌下價.
ZELDA 公主去到尾聲. 唔想再重打, 係 S1 忍住 DROP FRAME 打爆埋佢算了.

TOP

請問大家部 SW2 有冇自己加塊 screen protector 上去?

如果原裝塊貼花左有冇得換?

via HKEPC Reader for  ...
JLO 發表於 2025-7-20 14:37


原裝個張係 防爆, 應該可以去配得番.
正常應該好多人都會貼.
唔貼. 張防爆好易花. 可能到時仲有好多痕.

TOP

你講佢螢幕上本身叫你唔好拎走個張?

我岩岩去任天堂維修一部開機就唔著機的NS2,佢地話唔維修直接換機,
...
s84292 發表於 2025-7-21 20:14



    如果一換一, 入便 D SAVE 點算 ?

係咪要做 金或高級 會員, 先可以上傳去 CLOUD.
方便轉機 去玩 ?

TOP

本帖最後由 鴨蛋妹 於 2025-7-22 13:11 編輯

份工冇做了. 可以自己收貨.
終於買左機了....... 唔係得過講字.....有時間就可以了......

Switch 2 CAP.JPG

至於街邊食骨. 如果買 GAME 都可以. 咁都解決埋.
隻 瑪嬲 好似玩過得. 同埋八月尾出 星之卡比, 呢 2隻可以買當骨. 唔駛食垃圾配件.
否則開多個任記戶口去買.
玩番 GC 遊戲, 世嘉五代遊戲, 都夠玩幾個月......
希望順豐冇填錯野 ( 登記時, 原來幾年前已經登記左戶口......咁就搞埋佢 )

而家等收機, 做埋個高級家庭會員. 再睇下有冇人夾 PLAN.

TOP

但呢個主要係移動性.
PC 版冇得拎出街.

不過我見 DQ 11 S 減價. 但 STEAM 版要 40G 容量.
可能畫 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-7-22 13:02


PC 遊戲機都出到街
本身容量較高不用額外買卡

TOP

PC 遊戲機都出到街
本身容量較高不用額外買卡
usei 發表於 2025-7-22 13:22



    但你要買左部 PC 手提機.
但手提機內置 SIZE 應該唔係好多. 不過可以自己改 1T容量 ( 但要再俾錢, 成本大左 )
DQ 11 SWITCH 就 13.9G 容量.
爭成 26G. 唔知係咪全部都係貼圖素材........ VOICE 應該唔會 CUT 吧......

TOP