MCAndy 當前離線
MC☆極惡魚
進階會員
TOP
JLO 當前離線
s84292 當前離線
特級會員
是否可返 Nintendo HK 比錢換過張原屏幕裝貼? via HKEPC Reader for Android JLO 發表於 2025-7-21 04:02
鴨蛋妹 當前在線
回覆 鴨蛋妹 DQ 1+2 remake switch 版會好像 3 有性能問題 (主要 load game 慢) 玩 PC 版好了 ... usei 發表於 2025-7-16 12:18
ns2初始化/第一次開機,會提示你拿部ns1出來過檔,我10幾款遊戲都1:1過到,進度一樣,升級ns2遊戲而家都 ... sands 發表於 2025-7-16 13:24
請問大家部 SW2 有冇自己加塊 screen protector 上去? 如果原裝塊貼花左有冇得換? via HKEPC Reader for ... JLO 發表於 2025-7-20 14:37
你講佢螢幕上本身叫你唔好拎走個張? 我岩岩去任天堂維修一部開機就唔著機的NS2,佢地話唔維修直接換機, ... s84292 發表於 2025-7-21 20:14
usei 當前在線
但呢個主要係移動性. PC 版冇得拎出街. 不過我見 DQ 11 S 減價. 但 STEAM 版要 40G 容量. 可能畫 ... 鴨蛋妹 發表於 2025-7-22 13:02
PC 遊戲機都出到街 本身容量較高不用額外買卡 usei 發表於 2025-7-22 13:22