出旺角行下啦....出左一陣我walk in買都係正價,腦場/game 鋪比信用卡不嬲都收你手術費,要回贈就當我沒 ...
sands 發表於 2025-7-9 13:41 
CASH 我都可以接受. 回贈個 QUOTA 留番俾屋企人啦.
只要唔好食骨, 或者唔係太貴, 咪要張芒貼. 本來諗住係日本買姐.
順豐 APP 我冇裝. 為佢裝都唔係大問題, 最大問題係冇人收野. 前幾日先收八點半, 搭埋車返到屋企都十點. 乜野都關晒門. 順豐好似儲倉最多兩日定三日. 跟本冇用, 除非佢可以 KEEP 七日. 咁我中間有一日放假可以去到拎. 我部 S24U 都係幫襯三星網上店, 都係順豐店收. 但個時唔駛返工, 可以等佢. 身邊又冇朋友可以幫手拎.
剛剛去左 LOGON 睇下有冇得買. 買現貨. 佢又冇.
我記得有版友話 龍珠商場 有. 但唔經.
旺角你指信和地底 ? 唔知邊間黑店.
暫時諗住去番 ** 或 米鋪 問下.
否則等八月, QUIT 左份散工先.
剛剛就睇左單黃金 CASE. |