請問呢隻好家小米手環3比較好?

TOP

手帶介面係簡體
但訊息推送(例如 whatsapp) 就出繁體

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3) ...
xxlouie 發表於 2018-6-30 05:23



no...我手機本身係用english, 一買佢已經自動轉英文rom...
繁中未試過
kenlau 發表於 2018-6-29 00:00



唔該哂兩位師兄。昨晚再試過,手機轉英文,手環會轉英文介面,如果手機係繁體,手環就係簡體介面。隻手環真係幾好睇又省電。

TOP

你好, 想問各位師兄, 我都想買隻, 但想問小米手環3定呢隻Cor會好啲? 主要我想whatsapp顯示d字體大隻啲清楚啲, 謝謝

via HKEPC Reader for Android

TOP

小米手環3
AMAZFIT COR
AMAZFIT BIP

大家會點揀??

TOP

本帖最後由 kelvinkk 於 2018-8-4 18:42 編輯
小米手環3
AMAZFIT COR
AMAZFIT BIP

大家會點揀??
JKC710 發表於 2018-8-4 12:33

我都想知道, 邊款字體比較大隻清楚容易睇D, 因為依家仲係用緊moto 1代, 呢隻電量真係太差

via HKEPC Reader for Android

TOP

邊度有得賣?

TOP

買手錶青春版定手環好?

TOP

港行會唔會出?

TOP

港行會唔會出?
saviolaele 發表於 2018-8-5 11:48


inbox問左小米

目前只會於其他市場推出,至於小米香港暫時仲未有相關計劃及消息。請繼續留意我哋嘅官方最新消息,我哋有確實消息就會馬上公佈!多謝你嘅支持!

TOP

回復 53 #declan_1

今天剛更新小米運動app 之後又可以顯示返來電者資料

via HKEPC Reader for Android

TOP