mrhong68 當前離線
中級會員
TOP
irhk 當前離線
進階會員
手帶介面係簡體 但訊息推送(例如 whatsapp) 就出繁體 via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3) ... xxlouie 發表於 2018-6-30 05:23
no...我手機本身係用english, 一買佢已經自動轉英文rom... 繁中未試過 kenlau 發表於 2018-6-29 00:00
kelvinkk 當前離線
JKC710 當前離線
小米手環3 AMAZFIT COR AMAZFIT BIP 大家會點揀?? JKC710 發表於 2018-8-4 12:33
saviolaele 當前離線
港行會唔會出? saviolaele 發表於 2018-8-5 11:48
yaunb 當前離線