每隻獨立DC to DC降壓模塊聲稱最高可輸出20V 5A(100W),輸入電壓需要高過輸出電壓,假設佢嘅轉換效率達9x% ...
dcc2000 發表於 2020-6-14 23:58

現實又有幾多人一齊充100w

一般3個夠用有餘

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

其實真係非常好用"洋垃圾",原廠已有過載和斷路保護。
風十三 發表於 2020-6-14 23:31

洋垃圾對DIYer嚟講,當然係最佳選擇。。

IMG_20200615_002828.jpg

IMG_20200615_003054.jpg

IMG_20200615_002859.jpg

IMG_20200615_002938.jpg

IMG_20200615_003004.jpg

TOP

現實又有幾多人一齊充100w

一般3個夠用有餘

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ...
kofz 發表於 2020-6-15 00:23

普通用家,買隻之前講過嗰種百零W 2C2A貼牌貨通常已夠用,簡單便捷,唔使一抽二掕。
若對於DIY玩家,實際需要可能各有不同,好難用現實嚟做對比。。

TOP

回覆 230# dcc2000

咁有冇類似Magic-PRO QS120 既叉機...

TOP

回覆  dcc2000

咁有冇類似Magic-PRO QS120 既叉機...
Clarkson0729 發表於 2020-6-15 17:09

呢3隻係一樣嘅,揀最平嘅,我隻V牌320有找。

IMG_20200429_105650_resized.jpg
IMG_20200524_193646.jpg
IMG_20200524_193743.jpg

TOP

回覆  dcc2000

咁有冇類似Magic-PRO QS120 既叉機...
Clarkson0729 發表於 2020-6-15 17:09



    https://www.hkepc.com/forum/redi ... 35&pid=39381159
頭幾版都唔爬下?

TOP

呢3隻係一樣嘅,揀最平嘅,我隻V牌320有找。
dcc2000 發表於 2020-6-15 17:41

V牌低玩

同級仲平過逃佬

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

V牌低玩

同級仲平過逃佬

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2020-6-15 18:24

揾返ODM廠買仲平一截,當然,唔會做一隻半隻生意。。

IMG_20200615_200000.jpg

TOP

回覆 235# dcc2000

XPower寫140W 但三隻完全一樣 樣

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2020-6-16 01:05 編輯
回覆  dcc2000

XPower寫140W 但三隻完全一樣 樣
Clarkson0729 發表於 2020-6-16 00:03

廠家cert係100W,喺 "某條件" 下也許可以 xxxW max,文字偽述嚟啫。
實際用E-Load測過,出120W係可以(測試時長大概40分鐘),遲吓做個較詳細及極端測試。

IMG_20200616_010009_resized.jpg

TOP