回覆 182# 461933
Share吓用琴日收到NFC版o既經歷.
1. 開手環之後, 用咗手上香港版Vivo NEX掃QR下載App, version 9.0.3.345
2. 裝完App, 係App入面申請華為account, 本人用咗一卡兩號個大陸號碼登記
3. 經藍牙成功綁定手環, 之後手環經手機update到firmware version 1.0.0.80
支付寶
- 我係用大陸支付寶, 照官方步驟就成功 (手環支付寶o既錢你當係要預先充值落個零錢包咁o既概念)
- 之後只試過一次係大陸茶餐廳試俾錢, 但唔成功 (條碼同QR都唔得)
- 華為論壇有唔少人要求加大條碼顯示, 唔知會唔會成事
深圳通
- 要用最新App, 開卡費要25人仔, 連初次充值30即係55開通
- 我有兩部手機, Vivo NEX港版, LG V20港版
- 要把系統語言設成簡體, 之後開App, 咁就會有個option叫"華為錢包", 入去就可選深圳通開卡 (我兩部機咁set都可見到華為錢包, 最後用咗主機NEX黎成功開卡)
- 開完卡轉返繁體, App正常使用, 手環今日搭巴士成功用到
- 如果係照平常用繁體語言, 華為個App係唔會有一個叫"華為錢包"
- 未研究充值, 冇記錯可以入返華為App充 |