gear fit pro 2

TOP

有d野真系吾明,nfc硬件吾系用國際標準做架咩?点解會只系國內手机先用到架? ...
smchkman 發表於 2018-10-23 11:51



    佢好似要登記大陸身份證大陸電話才可以用nfc

TOP

回覆 182# 461933

Share吓用琴日收到NFC版o既經歷.
1. 開手環之後, 用咗手上香港版Vivo NEX掃QR下載App, version 9.0.3.345
2. 裝完App, 係App入面申請華為account, 本人用咗一卡兩號個大陸號碼登記
3. 經藍牙成功綁定手環, 之後手環經手機update到firmware version 1.0.0.80

支付寶
- 我係用大陸支付寶, 照官方步驟就成功 (手環支付寶o既錢你當係要預先充值落個零錢包咁o既概念)
- 之後只試過一次係大陸茶餐廳試俾錢, 但唔成功 (條碼同QR都唔得)
- 華為論壇有唔少人要求加大條碼顯示, 唔知會唔會成事

深圳通
- 要用最新App, 開卡費要25人仔, 連初次充值30即係55開通
- 我有兩部手機, Vivo NEX港版, LG V20港版
- 要把系統語言設成簡體, 之後開App, 咁就會有個option叫"華為錢包", 入去就可選深圳通開卡 (我兩部機咁set都可見到華為錢包, 最後用咗主機NEX黎成功開卡)
- 開完卡轉返繁體, App正常使用, 手環今日搭巴士成功用到
- 如果係照平常用繁體語言, 華為個App係唔會有一個叫"華為錢包"
- 未研究充值, 冇記錯可以入返華為App充

TOP

有冇人買埋個磅, 119人仔, 我買左, 不過連唔到個app

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  461933

Share吓用琴日收到NFC版o既經歷.
1. 開手環之後, 用咗手上香港版Vivo NEX掃QR下載App, vers ...
isodummy 發表於 2018-10-28 00:41


    多謝你既資訊, 原來部手機仲要轉成簡體中文...
依家我都開通左深圳通啦, 不過查詢餘額同增值都要轉簡體中文先, 同埋只可以增 50 / 100 / 150 人仔

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

Nfc 版係唔係冇大陸身份証就用唔到nfc?

TOP

回覆 186# sta


我都冇大陸身份證, 你可參考吓我post #183

TOP

回覆  461933

Share吓用琴日收到NFC版o既經歷.
1. 開手環之後, 用咗手上香港版Vivo NEX掃QR下載App, vers ...
isodummy 發表於 2018-10-28 00:41

多謝你既資訊, 原來部手機仲要轉成簡體中文...  
依家我都開通左深圳通啦, 不過查詢餘額 ...
kevinckc 發表於 2018-10-28 08:43


可以用鵬淘 app 充值. 充10元都得

https://www.iszt.cn/

TOP

回覆  sta


我都冇大陸身份證, 你可參考吓我post #183
isodummy 發表於 2018-10-28 23:58


Thx, 如果係hk 用,係唔係可以當門卡?

TOP

回覆 189# sta

依家仲未support模擬門卡, 以後得唔得都唔知...
睇討論, 如果support, 都唔係全部門卡都得

TOP