Yes.因為想買粉色比女友,但又怕容易 污糟

via HKEPC Reader for Android
takeoto 發表於 2018-10-22 10:35


遲D可能有買代用, 我3代條錶帶斷左都搵到代用. 4代等下應該會有.

TOP

本帖最後由 edwardlee 於 2018-10-22 11:05 編輯
大陸版可以在大陸用,而不能在以外用. 唔覺得有問題.
wanle 發表於 2018-10-22 10:30


而家唔係講使用問題, 係講連登記開通都唔得. 問題係佢只 support 部份國內電話. 其他電話用戶 even 你人在北上廣深都唔開比你登記. 仲要話你個華為戶口一定要用國內電話登記加上你人要在北上廣深先可以登記. 佢會 check 埋你 location. 當然, 唔好諗住國內品牌的 international rom 可以開到. 我部 LG 唔得, 我部小米港行都唔得.

TOP

而家唔係講使用問題, 係講連登記開通都唔得. 問題係佢只 support 部份國內電話. 其他電話用戶 even 你人 ...
edwardlee 發表於 2018-10-22 11:04

咁多限制,買普通版好過

TOP

整舊咁既野係鞋到
班豬扒港女一定覺得你偷拍佢

TOP

話時話,可以連到大陸版支付寶銀包,都叫唔錯

TOP

遲D可能有買代用, 我3代條錶帶斷左都搵到代用. 4代等下應該會有.
edwardlee 發表於 22/10/2018 10:59

好我,唔該哂!

via HKEPC Reader for Android

TOP

咁多限制,買普通版好過
smchkman 發表於 2018-10-22 11:55


最賤格係佢又無寫明唔得, 佢只寫 IOS 不可用. 沒有寫明只支援部份國內機. 如果佢係香港一定去海關告死佢. 其實邊D國內機用得邊D唔用得都唔知. 吹脹

TOP

本帖最後由 bbsen 於 2018-10-22 15:12 編輯

回覆 147# edwardlee


隻手環暫時係大陸用,唔係香港用嘅行貨,你用非大陸rom, location唔喺大陸唔Support唔出奇。
我見huawai forum好似冇咁嘅問題。

https://club.huawei.com/forum-3927-1.html

TOP

最賤格係佢又無寫明唔得, 佢只寫 IOS 不可用. 沒有寫明只支援部份國內機. 如果佢係香港一定去海關告死佢. ...
edwardlee 發表於 2018-10-22 15:01


其實唔洗勞氣, 國內產品都係龍門多多,
如果唔係,都唔洗分國際版同國內版啦,
你買就要接受佢D規矩, 你只能話以後唔買佢D產品.

TOP

本帖最後由 edwardlee 於 2018-10-22 15:50 編輯
其實唔洗勞氣, 國內產品都係龍門多多,
如果唔係,都唔洗分國際版同國內版啦,
你買就要接受佢D規矩, 你只能 ...
wanle 發表於 2018-10-22 15:37

回覆  edwardlee


隻手環暫時係大陸用,唔係香港用嘅行貨,你用非大陸rom, location唔喺大陸唔Support唔 ...
bbsen 發表於 2018-10-22 15:07


問題係佢唔寫清楚. 如果佢寫清楚咁我可以決定買佢普通版. 可以快D用又可以平D.

我有用開佢3代幾好. 其實4代比3代進步 (好似肺話 ) So far 都唔錯. 只係唔順氣比佢陰左一野.

你要求我用國內號登記華為戶口. 無問題.
你要求我肉身係北上廣深先比我登記. 無問題.
你要求我要用指定電話都無問題. 但要寫清楚邊部用得囉. 唔通我為左呢個功能走去換部電話咩
(相反, 我就係正正為左呢個功能買NFC版囉)

TOP