dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
我上星期係JD買左隻 Anker slim3 248人仔,加多條type-c 線,都平過買行貨少少 我放公司用只係叉電話,Ipad同 ... devilinside 發表於 2020-5-25 23:52
TOP
呢種兩扁腳摺叠插頭,用到接觸不良或用壞,我自己就真係未試過,反而屋企人使用時用蠻力強行插拔或從高處 ... dcc2000 發表於 2020-5-26 17:08
devilinside 當前離線
中級會員
e 款? dickxdv 發表於 2020-5-26 21:36
暫時係要淘,同類型暫時佢係唯一一款,使用單口時,2個C口都可以出到65W,而USB口亦可出到20V 3A。當然,6 ... dcc2000 發表於 2020-5-25 14:25
kumamon2015hk 當前離線
進階會員
我反而想知有冇好似POWER CORD. 大陸2腳 轉英制.... for 直插牆的GAN牛廷長放台面用...如果HOME 用 ... dickxdv 發表於 2020-5-26 22:33
cccccctt 當前離線
我反而想知有冇好似POWER CORD. 大陸2腳 轉英制.... for 直插牆的GAN牛廷長放台面用...如果HOME 用 ... dickxdv 發表於 26/5/2020 22:33
gan.jpg (49.98 KB)
下載次數:110
2020-5-26 23:30
mopan 當前離線
我係咁駁長用, 插條power cord搞掂 cccccctt 發表於 2020-5-26 23:31
戀人未滿 當前離線
MOMAX UM20......好似人仔180. ELECJET X21.....見好似佢USB A 輸出都大..
dcc2000 當前離線
條線有沒LINK? mopan 發表於 2020-5-26 23:54