回復 jacky912

我都有玩thrill of the fight不過係quest版   嘩 , 打咗兩場真係超攰, 第日有啲肌肉 ...
normalyan 發表於 2020-11-1 11:27



我係買STEAM版, 一開始要上個磅, 已經超出左遊玩範圍, 係牆外.    根本試唔到.

TOP

本帖最後由 rockie577 於 2020-11-1 12:28 編輯
Steam有特價
jacky912 發表於 2020-10-31 21:25

Half life 玩左100分鐘, 可退再買過,thz for info

1660s upgrade 左 3070, 係halflife 用 ultra setting 畫面唔覺靚左, 我估係vd/ quest 2 極限?

TOP

Half life 玩左100分鐘, 可退再買過,thz for info

1660s upgrade 左 3070, 係halflife 用 ultra  ...
rockie577 發表於 2020-11-1 12:25

你用VD 定link 玩?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回復 712 #rockie577

玩咗100分鐘都可以退貨 你玩咗幾多日呀? 係咪計日子唔係計鐘數, 你玩得好快...

你有冇用adb set返高啲嘅解像度喺quest呀? 睇2560都好靚, 最高係3072但係個cpu會頂唔順, 行唔到

best res for quest2

TOP

你用VD 定link 玩?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
MAX100 發表於 2020-11-1 13:24


Vd 呀, 好流暢, 但想畫質調高少少

TOP

本帖最後由 rockie577 於 2020-11-1 14:24 編輯
回復 rockie577

玩咗100分鐘都可以退貨  你玩咗幾多日呀? 係咪計日子唔係計鐘數, 你玩得好快...  ...
normalyan 發表於 2020-11-1 13:52

Thx, 返去試下先!
Steam 120min, 14日內都退得, 個理由係個價平咗
Cpu 我用3600

TOP

幾年前玩過window virtual reality,之後覺得太濛放棄佐。 見oculus quest2有 2K 所以回歸,可能平時被4K mon 同3A game寵壞佐,VR game 畫質始終有段距離....代入感補救唔到畫質差距。

得閒有fd黎到玩下係唔錯,但平時自己一條友唔會攞黎玩

TOP

本帖最後由 alancck 於 2020-11-1 19:20 編輯
幾年前玩過window virtual reality,之後覺得太濛放棄佐。 見oculus quest2有 2K 所以回歸,可能平時被4K mo ...
stevechan199 發表於 2020/11/1 16:39

要玩模擬駕駛艙類嘅分別至大,
有360視點唔係4kmon可以俾到,
尤其是揸車類,
轉灣嗰陣車頭方向一定唔係視點方向,
大mon 高清係可以增加視野,
但同vr比係兩個世界,
好似睇車cam 同真實坐駕駛艙嘅分別

TOP

要玩模擬駕駛艙類嘅分別至大,
有360視點唔係4kmon可以俾到,
尤其是揸車類,
轉灣嗰陣車頭方向一定唔係視 ...
alancck 發表於 2020-11-1 19:16


需求唔同 ,有D人唔在意體感 ,對眼畫質優先 ,要VR做到實際睇到4K MON咁清 ,超碼要去到單眼8K 先可能得 ,面板就有架啦 ,但做左出來有幾多人部電腦有能力推得郁至係問題 ,市佔好難做高 , 就算下一代會兩年後先出 ,再高應該只會到單睇4K止步 ,到時應該就真係會變成標準解像度 一段時間

TOP

Thx, 返去試下先!
Steam 120min, 14日內都退得, 個理由係個價平咗
Cpu 我用3600 ...
rockie577 發表於 2020-11-1 14:23

我唔係講緊你部電腦嘅cpu呀, 係講緊quest2 XR2 u呀
提升你quest解像度
睇返呢個 video... 因為quest嘅解像度default唔係開盡呀...

TOP