買左特價STEAM遊戲Thrill of the fight, 但有D問題...退款了.
大家有無經驗, 個遊戲AREA, 同我個廳可步行範 ...
jacky912 發表於 2020-11-1 00:10 
你講個款boxing game, 真係要佔地夠先好玩
反而alyx呢d本身地圖大, 根本無可能在有限空間用腳移動
我呢排用quest2打完尾個3章, 原地用磨菇玩
之前有用cybershoes(硬件)玩, 但set套野都佔哂成個廳可動範圍, 所以無開出黎
或者可以用軟件locomotion靠手搖擺黎作移動
其實當玩得耐, 你會用磨菇移動算, 香港地真係寸金尺土....唉 |