回覆  MAX100
我都做過測試, 試過avatar 同alice in the wonderland, 甜片
兩者3D效果係有但唔算明顯, 最 ...
grxgr 發表於 2020-10-30 08:50


未試過VD 睇3D,明天試下用VD + POTPLAYER, 睇下效果如何

TOP

知唔知點解啲人咁抗拒用facebook login呢?

其實整個facebook生好容易同埋玩五日就唔會俾人ban...

就算你唔用facebook login都一定要oculus acc㗎啦, 同埋兩年貨仔你個oculus ac又玩完

TOP

知唔知點解啲人咁抗拒用facebook login呢?

其實整個facebook生好容易同埋玩五日就唔會俾人ban...

就算你 ...
normalyan 發表於 2020-10-30 13:53

privacy 同霸權問題, 人地唔想都無計
好似而家我自己D資料都一樣比埋wecaht alipay,講真邊有得避, 我地又唔係咩大人物, 無乜好擔心
唯一係怕被ban, 連主帳戶都要解鎖煩一輪, 暫時自己用就無乜事, 個FB都用主帳戶, 費事煩

TOP

回覆  MAX100
我都做過測試, 試過avatar 同alice in the wonderland, 甜片
兩者3D效果係有但唔算明顯, 最 ...
grxgr 發表於 2020-10-30 08:50 AM


我就試過比較新嘅Alita同Avatar,Avatar係3D效果比較差,Alita我又覺得唔錯喎
Skybox有得較3D offset,不過都係凹入去效果強過凸出來

TOP

本帖最後由 grxgr 於 2020-10-30 17:56 編輯
我就試過比較新嘅Alita同Avatar,Avatar係3D效果比較差,Alita我又覺得唔錯喎
Skybox有得較3D offset,不過 ...
huilok 發表於 2020-10-30 17:35

有offset但無convergence
所以效果唔明顯

TOP

有offset但無convergence
所以效果唔明顯
grxgr 發表於 2020-10-30 05:55 PM


試埋Frozen 2,3D動畫凸出效果又再好啲

TOP

Steam有特價

TOP

買左特價STEAM遊戲Thrill of the fight, 但有D問題...退款了.
大家有無經驗, 個遊戲AREA, 同我個廳可步行範圍差好遠....
想買HALF LIFE ALYX, 但又怕有同樣問題, 請問有無教學.

TOP

買左特價STEAM遊戲Thrill of the fight, 但有D問題...退款了.
大家有無經驗, 個遊戲AREA, 同我個廳可步行範 ...
jacky912 發表於 2020-11-1 00:10

你講個款boxing game, 真係要佔地夠先好玩
反而alyx呢d本身地圖大, 根本無可能在有限空間用腳移動
我呢排用quest2打完尾個3章, 原地用磨菇玩
之前有用cybershoes(硬件)玩, 但set套野都佔哂成個廳可動範圍, 所以無開出黎
或者可以用軟件locomotion靠手搖擺黎作移動
其實當玩得耐, 你會用磨菇移動算, 香港地真係寸金尺土....唉

TOP

回復 708 #jacky912

我都有玩thrill of the fight不過係quest版   嘩 , 打咗兩場真係超攰, 第日有啲肌肉酸痛  

Half life alyx都冇你講嘅問題, 你係咪set錯咗guardian    我屋企細 , set完之後伸長個手會見到撞到啲紅色隱形牆, 所以都唔喐得多, 有事 啲嘢遠少少都唔可以行過去攞

TOP