回覆  a39g99


上TB買兩個腳架都得

我就打算裝上牆,盞吊燈都要拆左佢
jacky1d01 發表於 2016-4-10 19:20


因為我唔打算走動,而且我就係唔想鑽牆...
真係要走動買omni算啦(再配把X-Rover)
反正個遙控器無咩所謂,除左demo/小遊戲都無機會發揮...
未來支援vr既大作都係預左x1手制玩...

而且某淘買開野條友話下個月有貨,6000港紙到(我唔想再等了...)

vive有樣野好就係可以用dp頭,我張卡得一個hdmi...用左來插投影機


PS4硬件跟唔上VR
PSVR 想整勁D都唔得
wzjc4 發表於 2016-4-10 19:23


呢樣野緊係知,我唔明點解sony唔肯用升頻技術解決佢
定係其實已經720p升頻做1080p

TOP

回覆 61# a39g99


反而我覺得VR遊戲如果用手掣,個代入感會冇晒

始終都係控制器直觀d

TOP

自己上google找下高ppi 同低ppi的分別先問. 唔該.......
MirageKnight 發表於 2016-4-10 06:43 PM

比喻:
係24吋4K解像度螢幕睇1080p影片, 會清過係24吋1080p解像度螢幕睇1080p影片?
唔計增線

TOP

比喻:
係24吋4K解像度螢幕睇1080p影片, 會清過係24吋1080p解像度螢幕睇1080p影片?
唔計增線 ...
戀人未滿 發表於 2016-4-10 23:16



你自己理解清楚乜係解像度同ppi先. 兩樣野係唔同的東西.

TOP

回覆 64# MirageKnight
好,呢加當我乜都唔識。
咁請以下呢句係咩意思?
demo機用最top最高ppi LCD panel.

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2016-4-11 00:16 編輯
回覆  MirageKnight
好,呢加當我乜都唔識。
咁請以下呢句係咩意思?
戀人未滿 發表於 2016-4-10 23:46



    https://en.wikipedia.org/wiki/Pixel_density

希望你有一日會明白. 相同解像度的panel會有唔同ppi的這回事.

依度成大班人都唔明. 乜係晶格乜係狗牙. 成日話要4k, 8k. 晶格即係看到"紅藍綠"個D pixle. 你用放大鏡看看你屋企部電視就知我講乜. 看到狗牙係 AA 問題. 用手機玩VR個D都唔明. 手機係2k. 但佢玩手機VR game時. 唔係2K. 加上手機game. 9x9無AA.....

TOP

因為我唔打算走動,而且我就係唔想鑽牆...
真係要走動買omni算啦(再配把X-Rover)
反正個遙控器無咩所謂, ...
a39g99 發表於 2016-4-10 07:54 PM



    6000? 有冇咁平呀

TOP

6000? 有冇咁平呀
wzjc4 發表於 2016-4-11 00:22


6000對美國同加拿大訂已經算炒價了
(條友都無話五月咩時候,五月中/尾都唔定)

ebay都有一埋唔過6000的
http://www.ebay.com.hk/itm/Oculu ... :g:YxYAAOSwJblXAmIa
http://www.ebay.com.hk/itm/Oculu ... :g:QasAAOSwnTJW~9gS
但係好多都係oculus rift味發貨
要拍完等五六月先發貨...(只係order都bid得起)
而且過多個幾月,可能好多人發現中伏,急往放都唔定...
試完唔好,可以唔蝕仲有少少水位咁放,好多人都肯要
買唔到既人當係寶,買到既又當草(效果好唔好只有載過既人先知)

本來呢個價都已經係炒價,係香港無得買先好似咁平
就好似當年iphone大陸無賣,大陸都覺香港炒價平一樣
唔好唔記得,當初個個仲預緊USD350,連原價都覺貴
比oculus同htc洗腦到呢家原價比多一千都覺:有冇可能咁平?!
就以vive來講,香港地區本來就係免稅...對有需要既人來講咩價位先係合理
賣6999都覺恩賜...咁肯定已經中左vr洗腦 (雖然我都中左)

TOP

本帖最後由 wzjc4 於 2016-4-11 10:10 編輯
6000對美國同加拿大訂已經算炒價了
(條友都無話五月咩時候,五月中/尾都唔定)

ebay都有一埋唔過6 ...
a39g99 發表於 2016-4-11 03:51 AM



我地唔係一直講緊HTC VIVE咩
原來係Oculus Rift唔過6000

TOP

回覆 69# wzjc4


我都睇到覺得怪怪地....我以為一直講緊Vive , 心想邊可能有6000咁平。

TOP