6000? 有冇咁平呀
wzjc4 發表於 2016-4-11 00:22 
6000對美國同加拿大訂已經算炒價了
(條友都無話五月咩時候,五月中/尾都唔定 )
ebay都有一埋唔過6000的
http://www.ebay.com.hk/itm/Oculu ... :g:YxYAAOSwJblXAmIa
http://www.ebay.com.hk/itm/Oculu ... :g:QasAAOSwnTJW~9gS
但係好多都係oculus rift味發貨
要拍完等五六月先發貨...(只係order都bid得起)
而且過多個幾月,可能好多人發現中伏,急往放都唔定...
試完唔好,可以唔蝕仲有少少水位咁放,好多人都肯要
買唔到既人當係寶,買到既又當草 (效果好唔好只有載過既人先知)
本來呢個價都已經係炒價,係香港無得買先好似咁平
就好似當年iphone大陸無賣,大陸都覺香港炒價平一樣
唔好唔記得,當初個個仲預緊USD350,連原價都覺貴
比oculus同htc洗腦到呢家 原價比多一千都覺:有冇可能咁平?!
就以vive來講,香港地區本來就係免稅...對有需要既人來講咩價位先係合理
賣6999都覺恩賜...咁肯定已經中左vr洗腦 (雖然我都中左 ) |