你指d喇叭跟住你個人轉??
jacky1d01 發表於 2016-5-28 14:52



  我唸佢嘅意思係當個人轉身,前左喇叭會變做出右後聲音,前右變做出左後聲音

TOP

目前VR軟件上唔支持喇叭(沒有為你的喇叭做定位)
理論上雖然可行, 但即使日後支援也不會是最佳體驗
現在VR用既3d audio係專為headphone而設,
能準確呈現360方位的聲音距離同位置
簡單講, 喇叭係輸出不到來自正上方或正下方既聲音

TOP

目前VR軟件上唔支持喇叭(沒有為你的喇叭做定位)
理論上雖然可行, 但即使日後支援也不會是最佳體驗
現在VR用 ...
LorkHan 發表於 2016-5-28 18:31



   咁7.1 headphone同7.1speaker 輸出分別在那?咁即係一定要插vive的headphone out而唔可以插sound card 的輸出?

希望有vive的用家幫手試下

TOP

speaker 就唔會跟住你行囉

TOP

咁7.1 headphone同7.1speaker 輸出分別在那?咁即係一定要插vive的headphone out而唔可以插sound car ...
MGS2 發表於 2016-5-28 18:51


5.1/7.1 headphone 其實沒大用處, 只是卓頭,
5.1/7.1 surround sound 需要有足夠距離既多個speakers來表現
試諗下, 你係大影院感受既5.1, 同細房裝既5.1比較已經有好大差距,
再同耳機比, 要係貼住你雙耳咁近既距離, 表現出真正5.1, 可能嗎?
我覺得買個soundstage 夠大的stereo headphone已經好夠, 自己買左隻superlux 668B, 性價比唔錯
可以用電腦soundcard的, 只要steamvr識別到耳機就得
   
另外, steamvr 預設左audio enable gain reduction, 如覺得耳機太細聲就uncheck
都係唔夠大就go to windows sound>your headphone>properties>enhancement>check "loudness xxxxxx"

TOP

Karaoke in Virtual Reality with HTC Vive!
https://www.youtube.com/watch?v=X1oEJZ6VTh0

大家可以o係VR 唱K喇!

TOP

有無師兄想一齊團購買?
佢地唔寄香港, 一齊訂再轉運平d
https://vrcover.com/product/htc-vive-pre-vr-cover/

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 612# chrismok


    都可以喎

TOP

有無師兄想一齊團購買?
佢地唔寄香港, 一齊訂再轉運平d
https://vrcover.com/product/htc-vive-pre-vr-co ...
chrismok 發表於 2016-5-29 17:10


我有興趣

TOP

本帖最後由 a39g99 於 2016-5-30 02:34 編輯
play club同3DCM2VR我都down好晒
jacky1d01 發表於 2016-5-23 22:54


唔知點解我搵唔到play club
(我本來唔唸往玩但我fd話佢vive就係為左玩呢隻,叫我打包比佢等星期一就可以玩)
咁我為人樂善好施就開始搜集相關資料
上getchu.com查同網上版好似唔同...角色都完全唔同咁,定係其實都係同一個版本來
(睇完又發現真係唔錯,幾想玩)
因為我見正常果隻好似有故事玩,有主線流程
我正係搵到vr蝴補丁,本體反而唔多肯定
V0.5.3α Download (early alpha, Vive & partly CV1) (Source Code)
V0.4.6 Download (Room Scale - Vive only) (see here) (hold the app menu button for instructions)
V0.3.2 Download (OpenVR, works with Vive, might work with the Rift)
V0.2.4 Download (DK2, on ancient runtime)


プレイクラブ (このタイトルの関連商品)
ブランド:        ILLUSION (このブランドの作品一覧)
定価:        ¥8,800 (税込¥9,504)
発売日:        2015/04/24
メディア:        DVD-ROM

母親
霧生 朝江 (きりゅう あさえ) CV:手塚りょうこ

会長の秘書
橘 凛子 (たちばな りんこ) CV:本城亜夜

呢兩個聽完CM配音就好想玩
vive係唔係可以有補丁用到手制咁樣玩?



我本來唸往廢事煩直接買算,點知得實體版要由日本寄過來
簽收就肯定唔係我搞到我又唔敢買
都係老番算

Ching有存貨希望可以pm一下

TOP