jacky1d01 當前離線
進階會員
其實真係玩一陣就頭暈 剋星 發表於 2016-5-25 18:52
TOP
剋星 當前離線
jensonsum 當前離線
stdy 當前離線
MirageKnight 當前離線
kelvin31 當前離線
題外話..... 180GB BT 一套VR四仔... 真係有D過份. 多多Hard disk都唔夠. MirageKnight 發表於 2016-5-26 01:58 PM
shithole 當前離線
中級會員
Poheart 當前離線
初級會員
a39g99 當前離線
回覆 stdy 要用咩software先可以用vr玩到gta果D? 我訂果隻行貨VIVE可能下星期已經可以到貨 ... leebarry063 發表於 2016-5-25 18:04