其實真係玩一陣就頭暈
剋星 發表於 2016-5-25 18:52



我玩左半個鐘audioshield都冇事

TOP

其實望返現實隻cam 要點開點用

TOP

唔洗跑步機喇, 塞枝落褲就得

https://www.youtube.com/watch?v=0jUkHZeS5tI

TOP

https://youtu.be/GkdtD50I9ZM

終於有人整. HTC remote control+ 手套.
效果仲幾好.

TOP

題外話..... 180GB BT 一套VR四仔... 真係有D過份. 多多Hard disk都唔夠.

TOP

題外話..... 180GB BT 一套VR四仔... 真係有D過份. 多多Hard disk都唔夠.
MirageKnight 發表於 2016-5-26 01:58 PM



    咁大

TOP

足pixels 再多D FPS 好係嘢架
見到部分 1080x1920
見唔到部分倍數計

TOP

本帖最後由 Poheart 於 2016-5-26 17:59 編輯

已經忍唔住訂左,佢話最快六月頭第一個禮拜(或更早)就有

TOP

回覆  stdy

要用咩software先可以用vr玩到gta果D?
我訂果隻行貨VIVE可能下星期已經可以到貨 ...
leebarry063 發表於 2016-5-25 18:04


vorpx
上佢官網買就得,三百蚊港紙到

http://www.vorpx.com/

TOP

已經有Vive既,可唔可以試下係咪work?

https://www.youtube.com/watch?v=b2iKzVCh8KA

TOP