尋晚已經到左手,不過冇咩時間玩
係間房試左陣The lab,用站立mode有d唔夠位,都係要room scale先好玩
個頭 ...
jacky1d01 發表於 2016-5-25 08:42


追左幾十頁,都學你訂左美水.
想問下,係未唔洗買過220V火牛就用到?

TOP

追左幾十頁,都學你訂左美水.
想問下,係未唔洗買過220V火牛就用到?
Fun 發表於 2016-5-25 09:24

唔洗,佢input係100-240V

via HKEPC Reader for Android

TOP

tw vive 到左手 2 個星期
日日玩到眼痛

TOP

tw vive 到左手 2 個星期
日日玩到眼痛
wayneho000 發表於 2016-5-25 12:46

你到底一日玩幾耐

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 567# jacky1d01


    放工之後玩 3 個零鐘

TOP

2m x 1.5m 好似唔多夠大
去左showroom好似前面好易到界

TOP

3.5m x 3.1m  夠唔夠位?上網有人話要15feet

TOP

3.5m x 3.1m  夠唔夠位?上網有人話要15feet
Poheart 發表於 2016-5-25 18:43



夠晒啦
15feet可能係Max

TOP

3.5m x 3.1m  夠唔夠位?上網有人話要15feet
Poheart 發表於 2016-5-25 18:43



    有完全唔洗空間就咁玩...但一要空間就最少2X1.5

TOP

你到底一日玩幾耐  

via HKEPC Reader for Android
jacky1d01 發表於 2016-5-25 13:18



    其實真係玩一陣就頭暈

TOP