無法,我只想用黎睇下片
買過cheap cheap 手機個d  VR玩過下,但覺好唔方便 ...
hkd 發表於 2018-2-27 14:32


   睇片。買 暴風 或者 小派4k 好過啦

TOP

睇片。買 暴風 或者 小派4k 好過啦
羽毛刀 發表於 2018-2-27 17:07



    暴風係用手機???  我見小派4k 都成2k HKD. 所以不如買大牌子炸

TOP

回覆 36# bakala


    畫面三叔=htc未出果部新機

TOP

回覆 33# 羽毛刀

原來已可以一隻MR做玩晒Occulus Rift 同埋 HTC VIVE 既GAME
    https://www.youtube.com/watch?v=OfXxSlr5eGo

TOP

回覆  羽毛刀

原來已可以一隻MR做玩晒Occulus Rift 同埋 HTC VIVE 既GAME
老毒物 發表於 2018-2-27 19:36


係真又唔錯喎 , 對未入手VR的是極好的選擇 , 唔駛感應器都定到位對香港細地方有著數 ,
雖然拒地果手掣的手感真係好一般 , 無法....用緊TOUCH真係太出色 , 但未用過的話絶對唔係問題 ,
單係解像度的確係呢個價位裏邊無對手

TOP

我想買acer,請問這個可以嗎?還是那個比較好,請指教,多謝

TOP

回覆  羽毛刀

原來已可以一隻MR做玩晒Occulus Rift 同埋 HTC VIVE 既GAME
老毒物 發表於 2018-2-27 19:36



   我想買acer,請問這個可以嗎?還是那個比較好,請指教,多謝

TOP

我想買acer,請問這個可以嗎?還是那個比較好,請指教,多謝
bluebay 發表於 2018-2-28 17:57



    MR除左三叔個MON係最靚之外其他全部相同規格

TOP

多謝呢到既介紹,我去森林買隻HP 返來玩下先.

TOP

回覆 49# songkeung


    我部HP買了一個月了、每晚都会玩半小時。覺得二千元、十分低用!

TOP