回復 483 #gnihsak

官方支援咁解
就算ocu搞搞震都唔怕冇得玩咁解

via HKEPC Reader for Android

TOP

今日去試左,我都講下感受先,
頭罩比想像輕,唔太重.
試第一段片我係有D驚,因為我有懼高症,真係有D腳軟,不過效果唔錯.
到試GAME,個頭部追蹤幾準,我好快咁轉到唔覺有DELAY,
支槍都係,可以睇準星HEADSHOT D怪,好正,
唔知係部野本身設定個可動範圍係咁細定係CSL  SET咁細,行前兩步已經有提示你會出左個範圍,
個鏡頭都係見到微粒,如果佢已經係現時最好效果一個,咁我有D擔心SONY部VR.
所以如果唔心急可以等下一代出先買,第一代通常都係做白老鼠
我自己鍾意試新野,所以我係訂左

TOP

今日去試左,我都講下感受先,
頭罩比想像輕,唔太重.
試第一段片我係有D驚,因為我有懼高症,真係有D腳軟,不過 ...
walarin 發表於 2016-5-13 19:09

我都係因為鍾意試新野先訂
不過唔想食水魚價先訂美版

via HKEPC Reader for Android

TOP

今日去試左,我都講下感受先,
頭罩比想像輕,唔太重.
試第一段片我係有D驚,因為我有懼高症,真係有D腳軟,不過 ...
walarin 發表於 2016-5-13 19:09



    vive 個理論範圍是3.5m *3.5m , 但好似仲可以set得再大d,但係2隻station要用線駁住 (如果2隻距離大於5m 或者唔太準)
之後當你隻vive setup果時會畫個安全區出黎,所以應該係csl set太細

TOP

今日去試左,我都講下感受先,
頭罩比想像輕,唔太重.
試第一段片我係有D驚,因為我有懼高症,真係有D腳軟,不過 ...
walarin 發表於 2016-5-13 19:09



sony psvr應該係用返自家oled panel. 所以晶格應該無咁現. 有人話CV1同Vive易現晶格同***的pentile排法有關. 等7月尾動漫展有機會有新改良版試.

TOP

回復 gnihsak

官方支援咁解
就算ocu搞搞震都唔怕冇得玩咁解

via HKEPC Reader for Android ...
jacky1d01 發表於 2016-5-13 18:16


好大分別啦,唔洗擔心更新就玩唔到game
希望oculus知衰,唔好再搞咩獨佔

sony psvr應該係用返自家oled panel. 所以晶格應該無咁現. 有人話CV1同Vive易現晶格同***的pentile排法 ...
MirageKnight 發表於 2016-5-13 20:02


日本果邊曾經有人試過左三隻,話sony vr晶格唔明顯
我都有少少期待新版sony vr到底係點
如果動漫節有得訂埋就更好啦  唔想又要上網預訂/藍店搶貨

TOP

好大分別啦,唔洗擔心更新就玩唔到game
希望oculus知衰,唔好再搞咩獨佔



日本果邊曾經有人試過左三隻, ...
a39g99 發表於 2016-5-13 21:07

其實都要睇Game

如果有Game岩玩既買番隻又點話

晶格呢d其實玩得投入係唔會理,只要唔太過分就得

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 472# wzjc4

你指行貨? 水貨SHIP到黎香港可能都已經過左退貨期

TOP

回覆 478# stdy

https://www.youtube.com/watch?v=qbJMB1lg9Rk
呢個可能平D

TOP

我訂既美版Vive終於出貨啦

Image 359.jpg
Image 361.jpg

TOP