昨天終於親身試左Vive, 包括一段Disney動畫以及一隻zombie shooting game.
以下為個人體驗感覺:
1. 活動空間大約有1.5m X 1.5m , 大約去左邊緣時, 系統會自己提示, 唔怕會撞到其他物件。
2. 初時想除眼鏡玩, 但發現入到GAME係唔清楚, 最後都係戴著眼鏡玩,( Vive內空間有限, 如果眼鏡架太大應該入唔到)
3. sensor 好準, 無論係個頭定對controller, 在game中如實反映真實情況。
4. 可能畫面多變動, 感覺唔到screen有起粒情況。
5. 戴左Vive後, 再加多個headset, 其實都幾重。
6. Disney動畫完結前,會有一個較大畫面變化,可以騙到身體自己作出反應(如閃避)
7. Zombie game時, 唔知係唔係aim得唔準, 好多時要射幾槍先中, 到最後被zombie包圍時,因為太大壓力,我自己除左Vive
總結而言 Vive有以下特點
優點:
可以第一身感覺到物件高度和立體感, 這是以往前所未有的。
有活動空間, 完整體感, 容易融入遊戲世界
缺點:
價錢貴、對硬件要求高
暫未見有大作
未有落訂。 |