akitohk 當前離線
特級會員
TOP
tetsujjj 當前離線
初級會員
Passer2k 當前離線
中級會員
boston1972hk 當前離線
我3770,1060 6gb, 16gb ddr3,買S夠唔夠做? boston1972hk 發表於 2019-5-3 21:44
seeingdaily 當前離線
日雨林其實試過好多次set錯, 不過現貨既通常都係照發貨 而預售我係試過最後被取消訂單, 但亦都試過之後落 ... akitohk 發表於 2019-5-3 16:45
我3770,1060 6gb, 16gb ddr3,買S夠唔夠做? via HKEPC Reader for Android boston1972hk 發表於 2019-5-3 21:44
你咪烏鴉口 ...無貨收為你事問.... 而家雞蛋可以送香港, 有無興趣轉去雞蛋預購 ... ... seeingdaily 發表於 2019-5-4 00:35
昨晚有諗過一諗, 但港旦依家已經無左RIFT S edited: 某D位search到出面話out of stock, 但按入去話 ... akitohk 發表於 2019-5-4 08:42